خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر خبر داد:

راه‌اندازی اپلیکیشن ظرفیت‌های شهرستان رودسر در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۷۶۷

فرماندار رودسر از راه‌اندازی اپلیکیشن ظرفیت‌های شهرستان رودسر در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی در نشست با مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری گیلان، از نگاه علمی وی تشکر کرد و افزود: از فکر و ایده‌های نو و جدید استقبال می‌کنم چراکه معتقدم هر چقدر بستر و زیرساخت‌های ارتباطات جمعی را فراهم سازیم مطمئنا در رشد و توسعه شهرستان گام موثری برداشته‌ایم .

فرماندار رودسر از راه‌اندازی اپلیکیشن ظرفیت‌های شهرستان رودسر کنار نقشه راه‌ها و مکان‌های اقامتی تفریحی شهرستان رودسر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در عصر ارتباطات تلاش ما بر این باشد تا از فضای اینترنت و از تجهیزات و امکانات بروز در دنیای ارتباطات برای معرفی شهرستان استفاده کنیم.

وی یکی از دغدغه‌های مسافران را در شناسایی مکان‌های تفریحی و همچنین ظرفیت‌ها دانست و افزود: تشکیل بانک اطلاعاتی از تمامی ظرفیت‌های شهرستان رودسر در بخش‌های مختلف از ابتدای ورودم به شهرستان در دستور کار مدیران قرار گرفته و مصمم به جمع‌آوری شاخص‌های شهرستانی با توجه به ظرفیت‌های شهرستان هستم.

فرماندار رودسر علم محوری و مهارت آموزی را در مراکز رشد علم و فناوری مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: محورهای علمی و ایده های نو و خلاق باید سرلوحه کار مراکز علمی قرار گیرد.

فرزاد توکلی مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری گیلان در ادامه این دیدار با اشاره به اینکه نگاه و برنامه‌ریزی های ارتباطات ما در روستاها باید تغییر یابد، افزود: ظرفیت‌های اینترنت در روستاها باید افزایش یابد و استفاده از این ظرفیت در روستاها می‌تواند رضایت‌مندی مردم را ارتقا بخشد .

توکلی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی دارای رتبه ۸ تا ۱۰ کشور هستیم، عنوان کرد: بسترسازی و ارتقا جایگاه زیرساخت‌ها تعامل همه دستگاه‌های خدماتی و اجرایی را می‌طلبد که نیاز است در این زمینه بخشداران و شهرداران تعامل لازم را با نمایندگان اپراتورهای ارتباطی داشته باشند .

وی از ارایه خدمات اینترنت پرسرعت روستایی خبر داد و گفت: هدف از ارائه و اجرای این طرح تحقق دولت الکترونیک؛ ثبت سند روستایی و پرداخت قبوض در روستاها در مسیر سهل و آسان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز