خبرگزاری کار ایران

نصرتی در دیدار با فرمانده انتظامی رشت:

پرداخت ۱۳۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از بدهی های شهرداری

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۳۷۱

شهردار رشت با اشاره به پرداخت ۱۳۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از بدهی های پیمانکاران گفت: باید شهروندان ما توجه داشته باشند چه کار بزرگی انجام شده است و بدهی‌های شهرداری تمام نشده و ما باید هر سال مبلغی را پرداخت کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت،شهردار رشت با سرهنگ شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان رشت دیدار و از همراهی پلیس در برنامه‌های شهرداری قدردانی کرد.

مسعود نصرتی با تشکر از حمایت‌های پلیس از مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: عملکرد شهرداری و نیروی انتظامی در نما و منظر است و شهروندان آن را حس می کنند و اگر ما درست کارها را پیش برده باشیم و به موقع و موجه حضور داشته باشیم رضایت شهروندان ایجاد می شود.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه با کوچکترین مشکلات این رضایت از بین می رود افزود: به واسطه حضور به موقع پلیس در کارهایی که جزء وظایف ما است از شما تشکر می کنم و امید است در سال ۹۷ بهتر و موثرتر در کنار هم باشیم.

وی با اشاره ناملایمات اقتصادی در آغاز سال گفت: پیام رهبر انقلاب با عنوان حمایت از کالای ایرانی در قدم اول بحث امنیت اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر بستر امن فراهم نشود سرمایه گذار ورود نخواهد کرد منظور از کالا یک کلمه عام است اگر هر استانی برای خود محیط را فراهم کند و سرمایه گذار داخلی و خارجی وارد شود گردش سرمایه ایجاد می شود و ما به نتیجه مدنظر می رسیم .

نصرتی افزود: در گذشته در شهرداری یک ساختار نامناسب و بهم ریخته در مدیریت شهری داشتیم و کارکنان و مدیران به هر دلیلی ناراضی بودند امروزه بدهی ها به پرسنل پرداخت شده و یک رضایت نسبی در شهرداری ایجاد شده است.

شهردار رشت با اشاره به حجم بدهی‌های شهرداری تصریح کرد: در چنین شرایطی کارخانه آسفالت راه اندازی شد، خرید اتوبوس در برنامه قرار گرفت، اجلاس سرمایه گذاری کلانشهرها برگزار شد و تاکنون ۲۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری امضا کردیم که در سال ۹۷ کارها کلید می خورد.

نصرتی اظهار داشت: با حمایت نمایندگان امید است که در یک برنامه میان مدت تراموا را در رشت داشته باشیم.

وی ایجاد زیرساخت برای ورود گردشگر در رشت را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: طرحی برای ۹۷ ایجاد کردیم تا گردشگری که در شعاع ۳۰ کیلومتری شهر رشت ورود کرده وارد رشت شود.

وی با اشاره به برند شهر خلاق رشت در حوزه خوراک گفت: رشت شهر جشنواره‌ها و کنسرتها است و پویایی و زنده بودن رشت در شب در فرهنگ مردم رشت تعریف شده است باید از این ارزشها استفاده شود. ما در شب ترافیک نداریم و برنامه کوتاه مدت این است که نورپردازی و مبلمان ویژه برای جذب گردشگر در شب انجام شود‌.

وی با بیان اینکه باید با حمایت از کالای ایرانی فضای کسب و کار ایجاد کنیم گفت: با توجه به همدلی و همراهی شورای شهر رشت سعی می شود کارها به خوبی پیش رود چرا که فرصت برای سعی و خطا نداریم امروز برای لحظه ها باید حساب و کتاب کرد.

وی در پایان تاکید کرد: باید همه دست به دست هم دهیم و شهر را به جایی که حق مردم شهر رشت است برسانیم.

رحیم شعبانی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: از  شهردار رشت تشکر می‌کنم که با توجه به کمبود وقت و مشکلات فراوان کاری در شهرداری، امروز در جمع سبزپوشان نیروی انتظامی حاضر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز