خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزارت بهداشت؛

اولین کلینیک سلامت جنسی گیلان در رشت افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۳۹۰

کلینیک سلامت جنسی، با حضور معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بعثت رشت افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از رشت، هادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت، گفت: متاسفانه در بسیاری از خانواده‌های ایرانی که حساسیت‌ها و آمیزه‌های خاص خود را از نظر فرهنگی و مذهبی دارند، مطرح کردن مسایل جنسی، یکی از معضلات جامعه است و موجب می‌شود تا افراد برای یافتن پاسخ‌های‌شان به منابع غیرمعتبر در فضای مجازی مراجعه کنند.

وی افزود: بنابر این لازم است که در این زمینه فرهنگ سازی شود. در این زمینه وجود کلینیک هایی که محل اعتماد مردم باشد و به لحاظ علمی و اخلاقی مورد تایید قرار گیرد، بیشتر اهمیت پیدا می کند.

معاون اجتماعی وزارت بهداشت با بیان اینکه افزایش آمار طلاق در کشور، زنگ خطری است که باید مسئولان و جامعه به این مسئله توجه بیشتری داشته باشند، خاطرنشان کرد: در این زمینه شورای اجتماعی وزرات بهداشت، با برگزاری دوره های آموزشی قبل و ضمن ازدواج برای توانمندسازی زوجین، به افراد جهت حل مشکلات جنسی و تحکیم بنیان خانواده کمک می کند.

وی ضمن تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی‌گیلان برای راه اندازی این کلینیک، خواستار مشارکت سایر دستگاه‌های استان گیلان به ویژه شهرداری رشت جهت جلب مشارکت های مردمی در این زمینه شد و اظهار امیدواری کرد: بتوانیم با گسترش آموزش و فرهنگ سازی مناسب، به جمع بندی نهایی برسیم و این نتایج را به سایر استان ها نیز تعمیم دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز