خبرگزاری کار ایران

در آیین تجلیل از جانبازان شهرداری رشت مطرح شد ؛

ضرورت دور کردن یاس و ناامیدی در محیط شهری

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۸۱۴

آیین تجلیل از جانبازان شهرداری رشت با حضور شهردار رشت در مجتمع فرهنگی،هنری خاتم الانبیاء رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود نصرتی،شهردار رشت تقابلات اقتصادی، مقابله با برجام و عوامل نوسانات نرخ ارز در آغاز سال جدید را از توطئه ‌های دشمن نام برد و تصریح کرد: تغییر قیمت ارز در سال ۹۷،حمله به سوریه در عید مبعث و ...اتفاقی نیست و با هجمه های سنگین علیه ما صف آرایی شده است.

وی با اشاره‌ به حمایت از کالای ایرانی بیان‌کرد: کالای ایرانی یک کلمه عام است و هرکس در هرجایی قرار گرفته به تولیدخدمت،ثروت،کشاورزی،اشتغالزایی،رونق بازار و ...کمک کند.

نصرتی با اشاره به اینکه شرح وظایف ما تعریف شده است گفت: وظیفه مداری خانواده شهرداری پررنگ است و یاس و ناامیدی باید از ابتدای سال از محیط شهرداری خارج شود.

شهردار رشت همراهی و همکاری با سرمایه‌گذاران، پیمانکاران، تسهیل در صدور پروانه‌های ساخت و ساز و همکاری با تولید‌کنندگان را از ابعاد حمایت از کالای ایرانی دانست و گفت: پر رنگ جلو دادن اقتدار و شکوه اسلامی با وظیفه ‌مداری مسئولان و مدیران موجب افزایش توسعه اقتصاد می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت ، پتانسیل و استعداد های موجود در سراسر ایران اظهار کرد: اگر با یک نگاه آرمانی از این ظرفیت ها استفاده شود پیروز خواهیم بود.

نصرتی با بیان اینکه شهر رشت فضای بسیار آماده‌ای برای جذب سرمایه‌گذاران دارد عنوان داشت: باید در مقابل تمام سختی ها با هم پیمان ببندیم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات سال ۹۶ در شهرداری کاهش یافته است ابراز داشت : ابتدا در وضعیت سختی قرار داشتیم و اما چون کنار یکدیگر قرار گرفتیم این مشکلات تا حدی کمرنگ شد.

شهردار رشت به اتحاد و انسجام در خانواده شهرداری تاکید کرد و افزود: باید سختی ها را تحمل کنیم و دغدغه و نگرانی ها را به رخ نکشیم و کوچک جلوه دهیم.

نصرتی با اشاره به اینکه نباید درکنار کسانی که گرفتاری ها و مشکلات شهر را بزرگ نمایی می کنند قرار بگیریم اذعان داشت: به بصیرت نیازمندیم و بصیرت تنها بصیرت سیاسی نیست.

شهردار رشت با بیان اینکه با نگاهی جامع باید در مسیر رفع موانع و مشکلات همواره منسجم و هماهنگ اقدام کرد تاکید کرد: تک تک اعضای مجموعه ارزشی شهرداری رشت خود به تنهایی یک فرصت مطلوب در راستای رشد، تعالی و توسعه شهر رشت هستند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با وجود مشکلاتی که در حوزه بین المللی برای کشور به وجود آمده است رضایتمندی را ایجاد کنیم و سال ۹۷ به خوبی تمام شود.

وی ابراز امیدواری کرد سال ۹۷ سال ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی باشد و اتفاقات خوبی برای رشت رقم بخورد.

سید امیر حسین علوی،رئیس شورای شهر رشت نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: اگر هریک از ما مسئولیت خود را به درستی انجام ندهیم  کشتی هدف ما  به مقصد نمی رسد.

وی خواستار جدی گرفتن برنامه های مدیریت شهری در سال ۹۷ شد و تاکید کرد: هنوز در بسیاری از زیرساخت ها با مشکل مواجه هستیم و بسیاری از کارها را به سرانجام نرساندیم.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه تامین برخی از زیر ساخت ها برعهده خانواده مدیریت شهری است گفت: باید برای ایجاد زیرساخت ، راه اندازی فیبر نوری ، پروژه جمع آوری آب های سطحی و تلاش کنیم.

علوی بیان کرد: مردم باید حس کنند مجموعه مدیریت شهری متعلق به خودشان است و ایده و فکرهایشان در مدیریت شهری به منصه ظهور می رسد.

رئیس شورای شهر با بیان اینکه در حوزه مدیریت شهری باید آرمان ها و ایده آل ها را سر لوحه کار قرار دهیم تصریح کرد: باید یاس و نامیدی از مجموعه مدیریت شهری کنار گذاشته شود و حس خلاقیت و نوآوری در تک تک لایحه های سازمان بزرگ شهرداری به وجود آید.

علوی در پایان ابراز امیدواری کرد که رشت به شهر اولین ها برگردد و شرایط ایده آل برای آن رقم بخورد.

 مولودی خوانی، اجرای نمایش : " رقص روی یک پا " از دیگر ویژه برنامه های مراسم تجلیل از جانبازان شهرداری رشت بود.

 این مراسم به همت امور ایثارگران شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی ، اجتماعی برگزار شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز