خبرگزاری کار ایران

علوی خبر داد:

اهدای سکه بهار آزادی به گلزنان و بهترین بازیکن دیدار امروز سپیدرود

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۰۸۴

سید امیرحسین علوی با اشاره به دیدار حساس عصر امروز تیم های سپیدرود و فولاد خوزستان از اهدای سکه بهار آزادی به گلزنان و بهترین بازیکن سپیدرود خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه سپیدرود یک ظرفیت کم نظیر اجتماعی است تصریح کرد: هرچند بازیکنان سپیدرود اثبات کرده اند که در سخت ترین شرایط برای موفقیت تیمشان جانفشانی می کنند اما برای قدردانی از این عزیزان و ایجاد انگیزه روحی تصمیم داریم از هریک از گلزنان امروز سپیدرود و همچنین بهترین بازیکن این تیم در دیدار با فولاد با اهدای سکه قدردانی کنیم.

علوی با تاکید بر ضرورت تداوم حمایت ها از این تیم ریشه دار و محبوب گیلانی خاطر نشان کرد: شورای اسلامی و شهرداری رشت سپیدرود را بخش مهمی از زندگی، فرهنگ و هویت این استان می داند و نگاهی فراتر از یک تیم فوتبال به این تیم دارد.

وی با بیان اینکه در آینده حمایت های بیشتری نیز از این تیم صورت خواهد گرفت اظهار داشت: امسال به لطف حضور پرشور هواداران، تلاش و غیرت بازیکنان، تدابیر کادر فنی و از خود گذشتگی های کادر مدیریتی این تیم پرهوادار در لیگ برتر ماندگار شده است و ان شاء الله در بازی عصر امروز تداوم حضور سپیدرود قطعی خواهد شد.

سید امیرحسین علوی در پایان گفت: امیدوارم در سال های آتی با تقویت نقاط ضعف، تثبیت شرایط مالی و تداوم حمایت های هواداران و توجه ویژه دستگاه های مختلف این تیم به سمت کسب نتایج ایده آل هواداران گام بردارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز