خبرگزاری کار ایران

ابراهیمیان خبر داد:

ادامه ثبت‌نام بن‌ کتاب دانشجویی تا پنجم اردیبهشت‌ماه

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۶۰۵

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ثبت‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن‌کارت‌های دانشجویی سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا پنجم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از رشت،حسین ابراهیمیان از آغاز ثبت‌نام بن‌های خرید کتاب دانشجویی و طلاب خبر داد و گفت: زمان ثبت نام از روز پنج‌شنبه (٣٠ فروردین ٩٧) آغاز و تا ساعت ٢٤ چهارشنبه (٥ اردیبهشت) ادامه دارد.

وی افزود: دانشجویان و طلاب می‌توانند در بازه زمانی ذکر شده از طریق سامانه ثبت‌نام بن کارت دانشجویی به آدرس https://bon.tibf.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

ابراهیمیان درباره نحوه ثبت‌نام در این دوره از نمایشگاه گفت: ثبت‌نام در سامانه امسال به سه شکل ثبت‌نام با کارت ملی هوشمند (برای اشخاصی که کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند)،  ثبت‌نام به شکل (nfc کارت مجازی) و ثبت‌نام به صورت بن‌کارت فیزیکی خواهد بود که دستورالعمل هر یک از این ثبت‌نام‌ها در سایت مذکور توضیح داده شده‌است.

وی با تاکید بر اینکه هر دانشجو صرفا می‌تواند یک‌بار برای دریافت بن خرید کتاب اقدام کند، گفت: مبلغ موجود در کارت‌ها یک میلیون ریال است که ٤٠٠ هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ٦٠٠ هزار ریال آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت پرداخت می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: بن‌های خرید کتاب فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار دارند و از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان داخل غرفه ناشران قابل استفاده هستند.

بر اساس این گزارش؛ معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتاب‌خوانی و حمایت از نشر کشور،  هر ساله در ایام برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کارت ویژه خرید یارانه‌ای کتاب را در اختیار دانشجویان عزیز قرار می‌دهد.

گفتنی است، سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ ١٢ تا ٢٢ اردیبهشت‌ماه جاری در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز