خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر خبر داد؛

برگزاری جشنواره گل‌گاوزبان در اشکور رشت

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۸۳۴

فرماندار رودسر این شهرستان را بزرگ‌ترین تولیدکننده گل‌گاوزبان کشور خواند و گفت: جهت معرفی بیشتر این محصول و ایجاد انگیزه برای تولیدکنندگان جشنواره گل‌گاوزبان در 20 اردیبهشت‌ماه جاری در زیاز اشکورات رحیم‌آباد این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستانحمایت از کالای ایرانی و تولید ملی را وظیفه همگانی خواند و تصریح کرد: همه باید برای تحقق  این شعار فرهنگ‌سازی کنیم .

وی خطاب به مدیران ادارات برای پرهیز از مصرف چای خارجی و اولویت قرار دادن خرید محصولات داخلی و به‌ویژه تولیدات شهرستانی بیان کرد: رودسر با تولید 50 درصد گل‌گاوزبان ایران نخستین تولیدکننده گل‌گاوزبان کشور است به همین دلیل برای معرفی بیشتر این محصول و ایجاد انگیزه برای تولیدکنندگان آن، جشنواره گل‌گاوزبان در ۲۰ اردیبهشت‌ماه جاری در زیاز اشکورات رحیم‌آباد این شهرستان برگزار می‌شود.

وارسته افزود: عقیده ما بر این است که همین اقدام را در خصوص حمایت از محصولات و تولیدات دیگر رودسر مانند فندق، برنج، گیاهان دارویی، گیاهان زینتی و غیره انجام شود.

وی از فرهیختگان، اصحاب رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، علما، دانشگاهیان خواست تا از تریبون‌هایی که در اختیاردارند برای آگاه‌سازی مردم در حمایت از تولیدات ملی و کالای داخلی فرهنگ‌سازی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز