خبرگزاری کار ایران

با حضور مهدوی؛

مراسم تودیع و معارفه بخشدار حویق برگزار شد

کد خبر : ۶۱۶۲۵۶

مراسم تودیع و معارفه بخشدار حویق به ریاست فرماندار تالش در بخشداری حویق برگزار شد.

به گزارش ایلنا از تالش،  مهدوی فرماندار تالش در این مراسم گفت: شرکت در مراسم تودیع و معارفه برای بنده هم سخت است هم شیرین، چون یک نیروی خدوم می‌رود و یک نیروی خدوم دیگر می آید.

مهدوی افزود : ایرج شاهی کسی است که بدون حاشیه کار می‌کند و در بخشداری حویق نیز عملکرد موفقی داشته و در این چند ماه اخیر علاوه بر اینکه در معاونت برنامه‌ریزی و عمرانی فعالیت می‌کردند دغدغه بخشداری حویق را نیز داشتند.

فرماندار تالش در ادامه از حسن اعتماد استاندار معزز به جوانان و همچنین زحمات فرشاد نوروزپور مشاور استاندار در این انتصاب تشکر کرد و افزود : خوشحالی بنده از این انتصاب به خاطر آن است که ما یک نیروی خدوم و زحمتکش همچون آقای شاهی که واقعا به کارش علاقمند است و گاهی تا پاسی از شب مشغول کار می باشد را از دست ندادیم بلکه در معاونت عمرانی فرمانداری با قدرت حضور خواهد داشت و شاید بیشتر از قبل برای فعالیت های عمرانی به حویق بیاید.

مهدوی افزود : رزمی همانند شاهی باید از همه ظرفیت های بخش در جهت پیشبرد اهداف استفاده کند و مدیری موفق خواهد بود که بتواند از تمام ظرفیت ها و پتانسیل‌ها بهره ببرد بخصوص از رهنمودهای امام جمعه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین غصنفری این بستر برای همکاری بیشتر در بخش حویق فراهم شده است.

مهدوی با اشاره به خصوصیات  رزمی خاطرنشان کرد : در مدتی که در فرمانداری کار کردم، شاهد فعالیت های رزمی بودم و همیشه از روی علاقه و با انگیزه فراوان جهت اهداف دولت و نظام کار می کردند و از لحاظ فکری نیز به ما نزدیک بودند و امیدوارم در بخشداری حویق نیز برای مردم خوب و عزیز حویق تاثیرگذار باشند.

در پایان مراسم از زحمات ایرج شاهی به عنوان بخشدار سابق حویق قدردانی شد و سپس حکم کاظم رزمی به عنوان بخشدار جدید حویق به وی اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز