خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری ماسال خبر داد:

راه اندازی پایگاه انتظامی در ییلاق اولسبلنگاه

کد خبر : ۶۱۶۶۰۴

سرپرست فرمانداری ماسال از راه اندازی پایگاه انتظامی در منطقه ییلاقی اولسبلنگاه جهت ارتقای امنیت و نظم منطقه و بهبود خدمات رسانی به گردشگران در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر  با تقدیر از زحمات شبانه روزی نیروهای انتظامی و امنیتی جهت تامین امنیت در طول ایام نوروز ، اظهار داشت: خوشبختانه با وجود اینکه در نوروز امسال شاهد رشد 35 درصدی ورود مسافران به شهرستان بودیم، به لحاظ تامین نظم و امنیت با مشکل خاصی مواجه نشدیم.

وی با بیان اینکه  تامین امنیت از مهمترین اولویت های کشور است، افزود: بدون تامین امنیت، توسعه کشور و سرمایه گذاری امکان پذیر نخواهد بود.

سرپرست فرمانداری ماسال با اشاره به اجرای طرح اقتصاد شب و ارائه خدمات شبانه روزی اصناف برای اولین بار در شهرستان، اظهار داشت:  این طرح با حمایت نیروی انتظامی در شهرستان اجرایی شد و امیدواریم در سال های آتی با همکاری نیروی انتظامی بتوانیم شرایط فعالیت شبانه روزی برای همه ی اصناف را فراهم نماییم.

عامر با تاکید بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه، جهت کاهش وقوع سرقت در سطح شهرستان، گفت: با  تلاش نیروی انتظامی، شاهد افزایش میزان کشف سرقت نسبت به سال گذشته بودیم.

وی  با اشاره به گردشگرپذیر بدون شهرستان به ویژه در مناطق ییلاقی، گفت: در راستای ارتقای امنیت مناطق ییلاقی و خدمات رسانی بهتر به گردشگران در ییلاقات ماسال با توجه به بازدید مشترکی که از منطقه‌صورت پذیرفت به زودی پایگاه نیروی انتظامی در منطقه ییلاقی اولسبلنگاه راه اندازی می‌شود.

سرپرست فرمانداری ماسال با تقدیر از برخورد خوب و مدیریت پلیس راهور در طول ایام نوروز با گردشگران، تصریح کرد: با تلاش نیروهای راهور شاهد کاهش تلفات ناشی از تصادفات در سطح شهرستان بوده ایم که امیدواریم این روند همچنان تداوم داشته باشد.

در پایان این نشست از فرماندهان و مسئولان دوایر انتظامی شهرستان ماسال جهت تلاش شبانه روزی در طول ایام نوروز در راستای تامین نظم و امنیت، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز