خبرگزاری کار ایران

مسعود کاظمی خبر داد:

افزایش ۷۷ درصدی بودجه شهرداری لاهیجان در سال ۹۷

کد خبر : ۶۱۶۷۱۲

شهردار لاهیجان از افزایش ۷۷ درصدی بودجه شهرداری لاهیجان در سال ۹۷ نسبت به سال قبل خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، مسعود کاظمی در نخستین جلسه شورای‌عالی سرمایه گذاری شهرداری لاهیجان بیان کرد: شهر زیبای لاهیجان بدلیل اقلیم ویژه و فرهنگ آن همیشه میزبان اولین ها بوده و در زمینه سرمایه گذاری هم ما می خواهیم حرف نخست را بزنیم.

وی اضافه کرد: هدف از تشکیل شورای عالی سرمایه گذاری در شهرداری لاهیجان بررسی و انعقاد قراردادها به صورت حقوقی است.

کاظمی گفت: هدف ما در شورای عالی سرمایه گذاری هموار کردن مسیر برای سرمایه گذاران بر اساس روال قانونی می باشد.

وی با اشاره به افزایش ۷۷ درصدی بودجه شهرداری لاهیجان در سال ۹۷ نسبت به سال قبل، افزود: رویکرد ما به سمت افزایش درآمد های شهرداری برای توسعه و آبادانی این شهر می باشد.

وی اضافه کرد: با فراخوان کلیه پروژه های عمرانی، گردشگری، فرهنگی،خدمات شهری و اقتصادی در سطح شهر شاهد حضور سرمایه گذاران در شهر لاهیجان خواهیم بود.

شهردار لاهیجان گفت: جلسات شورای عالی سرمایه گذاری، جلسه تاریخ اقتصاد شهر است و باید پیگیری شود تا خروجی مناسبی داشته باشیم و شاهد تحولات وجذب سرمایه گذاری باشیم.

سید الهیار مصباحی مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان در این جلسه گفت: استاندارد سازی پروژه های سرمایه گذاری خیلی مهم بوده تا متقاضی و سرمایه گذار در این زمینه ورود کنند.

وی اضافه کرد : در زمینه نقشه راه پروژه های سرمایه گذاری می بایست با بررسی کامل ورود کرد و طرح های سرمایه گذاری به صورت کوتاه مدت ، میان و بلند مدت دیده شود.

وی افزود:یکی از مسائل مهم در سرمایه گذاری که باید روشن شود نوع روش سرمایه گذاری می باشد و پروژه ها و طرح ها در سامانه وارد شوند.

حجت طیران نایب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: در سالهای گذشته دخالت در شهرهای مختلف باعث شد سرمایه گذاران نگران و ناراحت باشند.

وی افزود: اجرای شیوه نامه و فراخوان سرمایه گذاری باعث می شود سرمایه گذاران خوبی را بتوانیم جذب کنیم.

وی اضافه کرد : خیلی از سرمایه گذاران دوست دارند در لاهیجان سرمایه گذاری کنند.

محسن شیخ شعربافان عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان در این جلسه گفت : برگزاری این جلسات می تواند سرمایه گذاری اقتصادی در لاهیجان را رونق دهد.

وی گفت: ما تمایل داریم با جذب سرمایه گذار شاهد تحولات مثبت و خوبی در شهر لاهیجان باشیم.

وی اضافه کرد: ثبت پروژه های سرمایه گذاری در سامانه باعث اطلاع رسانی شفاف و آگاهی همه سرمایه گذاران خواهد بود.

در این جلسه کارشناسان استانداری گیلان و شهرداری لاهیجان گزارشی از شیوه نامه سرمایه گذاری ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز