خبرگزاری کار ایران

امام جمعه رشت:

وعده‌های طولانی و درازمدت به مردم ندهید

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۳۰۸

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه باید در طرح‌ها و پروژه‌ها، مسئله هویت ملی و دینی مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: باید طرح‌هایی اجرایی شود که منافاتی با مصالح مردم مردم نداشته باشد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، حجت‌الاسلام رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در نشست هم اندیشی اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه باید در طرح‌‌ها و پروژه‌ها، مسئله هویت ملی و دینی مورد توجه قرار گیرد، گفت: باید طرح‌هایی اجرایی شود که منافاتی با مصالح مردم مردم نداشته باشد.

وی افزود: باید در اجرای پروژه‌‌ها از نظرات مردم استفاده کنید و از آنها رای و نظر بخواهید.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه باید در کارها به آینده توجه داشته باشیم، اظهار داشت: گاهی اوقات یک مدیر طرح و برنامه‌هایی را عملی می‌کند و زمانی که مدیر بعدی می‌آید، متوجه می‌شود این طرح مبنای عقلانیت نداشته است لذا او باید وقت خود را صرف اصلاح فعالیت‌های مدیر گذشته نماید.

فلاحتی ادامه داد: نباید در زمان خدمت خود کاری کنیم که سبب اتلاف انرژی مدیر بعدی برای اصلاح کار ما باشد.

وی با بیان اینکه باید پیگیر وعده‌هایی که به مردم می‌دهید، باشید، تصریح کرد: وعده‌های طولانی و درازمدت به مردم ندهید و سعی کنید وعده‌هایی دهید که بتوانید آن‌ها را پیگیری و به نتیجه برسانید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز