خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه های مذهبی-فرهنگی منطقه آزاد انزلی در ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۴۲۹

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی گفت: برنامه های فرهنگی ماه مبارک رمضان این سازمان با تکیه بر تجربیات سنوات گذشته در سطح روستاها و محدوده تجاری و صنعتی منطقه، مساجد و اماکن مذهبی با محوریت مشارکت مردمی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی،  مجید فاتحی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه برنامه های مختلفی  از سوی این سازمان در  منطقه در ماه مبارک رمضان  برگزار می شود گفت:   برگزاری محافل انس با قرآن، حضور در ضیافت افطاری مساجد محلات با شرکت اقشار مختلف جامعه از جمله افطار با علما، ایتام، خانواده معظم شهدا از مهم‌ترین برنامه ها در ماه بهار قرآن است.

وی با بیان اینکه برگزاری شب شعر و جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) از دیگر برنامه های این سازمان در ماه رمضان است، اضافه کرد: برپایی مراسم ویژه لیالی قدر و شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) از مواردی است که در دستور کار این سازمان قرار دارد که این برنامه ها با مشارکت فعال مساجد، کانونهای مذهبی و اعضای شوراهای اسلامی به اجرا در می آیند.

فاتحی همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی با هدف حفظ سلامتی و شور و نشاط عمومی، به مناسبت ماه مبارک رمضان در سطح منطقه خبر داد. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز