خبرگزاری کار ایران

با حضور اعظم دانائیان؛

مشکلات حوزه منابع انسانی شرکت آبفار گیلان بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۷۷۷

مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در جلسه ای با حضور مدیرکل دفتر منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بررسی شد.

به‌گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی‌گیلان با اشاره به اینکه درحال حاضر یک‌هزار و 781 روستای این استان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند، گفت: با توجه به اقلیم گیلان، خدمات رسانی بی وقفه و مناسب به این تعداد روستا کار دشوار و پُر هزینه ای است.

محبعلی رنج ور افزود: 414 روستای این استان نیز هنوز فاقد آب آشامیدنی مناسب اند. 

وی، تعداد مشترکان آب شرب روستایی گیلان را 290 هزار نفر اعلام کرد و گفت: امیدواریم با تخصیص مناسب اعتبارات از ردیف های ملی و استانی، تا پایان برنامه ششم توسعه به روستاهای فاقد گیلان آبرسانی شود.

رنج ور، با اشاره به وضعیت منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان و مشکلاتی که کارکنان با آن ها مواجه اند، خواستار توجه ویژه مدیران منابع انسانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به رفع این مشکلات شد. 

اعظم دانائیان مدیرکل دفتر منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز با اشاره به قوانین تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شرکت های آب و فاضلاب گفت: دغدغه شرکت های آب و فاضلاب روستایی در حوزه نیروی انسانی بر کسی پوشیده نیست و ما نیز بر آن صحه می گذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز