خبرگزاری کار ایران

طی احکامی صورت گرفت؛

تغییرات مدیریتی در ادارات صنعت، معدن و تجارت گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۷۲۳

تغییرات مدیریتی در سطح روسای ادارات و در سه شهرستان صومعه سرا، رودبار و املش انجام شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، تغییرات مدیریتی جدیدی در ادارات شهرستان‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در دست انجام است.

فرهاد دلق پوش با اشاره به اینکه این تغییرات در جهت خدمت رسانی مطلوب و تسهیل در روند پیشبرد اهداف اجرایی سازمان ضروری است، گفت: تغییرات مدیریتی در سطح روسای ادارات و در سه شهرستان صومعه سرا، رودبار و املش انجام شده است.

دلق پوش افزود: در راستای سیاست های کلی اعتلای سازمانی در شهرستان صومعه سرا آقای فریبرز شجاعی، در رودبار آقای طاهر کوهی و در املش آقای رضا صفرزاده به عنوان سرپرست اداره در شهرستان‌های زیرمجموعه منصوب شده اند.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال سال حمایت از کالای ایرانی نامیده شده است و تحقق این هدف در سطح خرد در شهرستان‌ها کار مشکلی است، باید از تمام توان مدیریتی و ظرفیت های انسانی موجود بهره جست. بنابراین برای افزایش کارایی سیستم ها و همچنین ارتقای خدمات سازمانی این تحولات در راستای تحقق اهداف بلندمدت اعمال می شود.

وی ضمن تشکر از مدیران شهرستانی پیشین ادامه داد: دلیل این تغییرات، چابک سازی سیستم و بهینه شدن امور است و به معنای ناکارآمدی مدیریت های پیشین نیست.

ریاست سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان افزود: معیار انتخاب این افراد، صلاحیت های فردی و توانایی های سازمانی و تخصص آنها می باشد. اعتقاد ما این است که حوزه صنعت و معدن به دلیل تخصصی بودن نیاز به افرادی با شایستگی های ویژه در آن حوزه ها دارد.

دلق پوش ادامه داد: در صورت نبود مدیریت های شایسته و افراد توانمند در حوزه های صنعتی، این صنایع ما هستند که دچار خسران و رکود می شوند. و بر همین اساس در مسیر توسعه و رشد اقتصادی در سیستم چرخه مدیریت باید از افرادی که سطح دانش و بینش عمیق دارند استفاده کنیم.

متولی بخش صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه اظهار داشت: ما در انتخاب افراد برای پست‌های مدیریتی، اهلیت فنی و آشنایی دقیق به مسائل آن حوزه را در اولویت قرار می دهیم.

دلق پوش در پایان ابراز امیدواری کرد: با اعمال این تغییرات مجموعه سازمان بیش از پیش در راستای خدمات رسانی مطلوب و افزایش بهره‌وری در حوزه‌های مختلف صنعتی، معدنی و بازرگانی، پویا و کارآمدتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز