خبرگزاری کار ایران

مقصودی تاکید کرد:

ضرورت برخورداری از سیستم نظارتی پویا و آنلاین در حوزه خدمات شهری

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۶۵۳

معاون خدمات شهری شهرداری رشت بر ضرورت برخورداری از سیستم نظارتی پویا و آنلاین در حوزه خدمات شهری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی مقصودی از فعالیت روزانه یک هزار پاکبان و کارگر حوزه پسماند برای جمع‌آوری، رفت و روب و حمل زباله در سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: این افراد با بیش از شش خودرو و تجهیزات رفت و روب به پاک سازی شهر از زباله و حفظ نظافت آن اقدام می کنند.

 معاون خدمات شهری شهرداری رشت با اشاره به جمعیت ۷۰۰ هزار نفری رشت افزود: سامانه ۱۳۷شهرداری آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان است و ما نیز تلاش می‌کنیم با رفع نواقص حداکثر رضایت شهروندان را جلب کنیم.

وی با بیان اینکه بودجه و اعتبارات شهرداری از منابع دولتی تامین نمی شود گفت: هزینه های شهرداری توسط مردم پرداخت می شود و حق همه شهروندان است که بهترین کیفیت خدمات را در سطح شهر مشاهده کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت به ضرورت سامانه نظارتی پویا و آنلاین در حوزه معاونت خدمات شهری تاکید کرد و افزود: درصدد هستیم سامانه نرم افزاری تهیه کنیم تا به صورت آنلاین حرکت خودروها، ورود و خروج کارگران و ..را نمایش دهد تا حداکثر بازدهی و کارآیی برای شهروندان و شهر داشته باشد.

مقصودی با اشاره به فقدان لایه GIS برای جانمایی دقیق سطل‌ها و مخازن زباله اظهار کرد: حدود ۳ هزار و ۵۰۰ سطل زباله در سطح رشت جانمایی شده و درنظر داریم با سیستم نظارت قوی عملکرد حوزه پسماند را به صورت کامل رصد کنیم تا نواقص موجود در حداقل زمان ممکن برطرف شود.

وی افزود: افزایش کیفیت خدمات رسانی بازارچه های شهرداری در دستور کار حوزه معاونت خدمات شهری قرار دارد و هدف ما ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان است.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت خاطرنشان کرد: به روز رسانی فرآیند عملیات سازمان آرامستان شهرداری نیز در دستور کار حوزه معاونت خدمات شهری قرار دارد.

وی تاکید کرد: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری رشت و مجموعه سازمان‌های تابع برای بهبود ارائه کیفیت خدمات به شهروندان اهتمام جدی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز