خبرگزاری کار ایران

عاقل منش عنوان کرد:

ضرب العجل شورای اسلامی شهر رشت برای ساخت اِلمان دکتر حشمت

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۸۳۶

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت با انتقاد از گذشت چندین سال از پیگیری ها در باره احداث اِلمان دکتر حشمت بلاتکلیف ماندن این پروژه را با توجه به جایگاه این شهید باعث شرمساری مدیریت شهری دانست.

به گزارش ایلنا از رشت،سی و سومین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت با دستور تبادل نظر در خصوص طرح نهایی اِلمان مزار دکتر حشمت و تعیین زمان دقیق و نحوه اجرای پروژه در تالار شورا برگزار شد.

محمد‌حسن عاقل منش در ادامه با ابراز تاسف از درگذشت حورا رفیعیان فعال محیط زیستی با سابقه شهر رشت،فعالیت سمن های زیست محیطی را در فضای سبز طبیعی در سالهای اخیر در راستای فرهنگ‌سازی بسیار مؤثر دانست و خواستار حمایت همه مسئولان از فعالیت این گروه های مردم نهاد شد.
عاقل منش در ادامه با نقد از گذشت چندین سال از پیگیری ها در مورد احداث اِلمان دکتر حشمت و احیای مزار این مجاهد بزرگ جنبش جنگل عدم انجام این مهم را با توجه به جایگاه این شهید باعث شرمساری مدیریت شهری دانست.
این عضو شورای شهر اظهار داشت در سال گذشته با توجه به دغدغه همه اعضای شورای شهر و پیگیری های جدی صورت گرفته شهرداری موظف تامین اعتبار در این خصوص شد و همکاران شورا با درک اهمیت و عنایت ویژه به این موضوع در بودجه سال ۹۷ ردیفی برای این امر اختصاص دادند لیکن متاسفانه عدم هماهنگی مابین کارشناسان میراث فرهنگی و شهرداری باز هم علتی بر عدم اجرای این پروژه شد که این عدم هماهنگی باعث نارضایتی شهروندان شده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا ادامه داد: فارغ از مقصریابی و پرداختن به حواشی در این مورد شورای  پنجم با تعیین یک ضرب العجل خواستار اجرای فوری این طرح البته پس از دریافت نظر کارشناسان در اسرع وقت است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز