خبرگزاری کار ایران

تقدیر رییس شورای‌شهر رشت از اساتید انجمن خوش‌نویسان گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۳۶۴

رییس شورای شهر vaj از اساتید انجمن خوش‌نویسان گیلان تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه تقدیر رییس شورای شهر رشت از اساتید انجمن خوش‌نویسان گیلان در تالار شورا برگزار شد.

در این نشست سید امیرحسین علوی با اشاره به جایگاه ویژه هنرمندان در استان هنرپرور گیلان، بر لزوم حمایت و پاسداشت مسئولان از این قشر فرهیخته تاکید کرد.

رییس شورای‌شهر اظهار داشت: رسالت کار در شورا و بهترین شیوه کارکرد مسئولان ارتباط مستقیم با اقشار است. مشکلات مالی و حمایتی امروز معضل مشترک اکثر اصناف و طیف های شهروندان میباشد که در جلسات مختلف به مدیریت شهری منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: مجموعه شورای‌شهر با دغدغه‌های فرهنگی موجود تاکنون در حد توان خود در حوزه‌های هنری نقش حمایتی داشته که البته کافی نبوده و باید این فعالیت‌ها ارتقا یابد.

علوی تقویت حوزه‌های هنری کنار برنامه‌های ورزشی را بهترین راهکار برای جذب جوانان دانست و گفت: باید با نگاهی تخصصی و برنامه‌ریزی مناسب این فضا را برای جوانان شهر مبدل به بستری جذاب کرد.

رییس شورای‌شهر با اشاره به حجم مطالبات مردمی از سوی اقشار مختلف از شورای‌شهر خواستار تعامل بیشتر مدیران شهری با مردم شد. در فضای هنری و مشخصا خوش‌نویسی با توجه به فرارسیدن تابستان و اوج اوقات فراغت دانش‌آموزان شهرداری می‌تواند با تبلیغات‌محیطی در این‌باره عاملی برای جذب هنرجویان شود.

وی تخصیص ملک برای ایجاد خانه انجمن خوش‌نویسان گیلان را به بعد از بررسی در این زمینه موکول کرد.

 در انتها با اهدای لوح تقدیر به اساتید حاضر و قدردانی علوی از طرف اعضای شورای‌شهر از این هنرمندان جلسه به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز