خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر:

کلنگ اجرای عملیات آب‌رسانی به شهر آستارا به زمین خورد

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۳۶۵

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور نماینده مردم آستارا در مجلس، فرماندار، امام جمعه، مدیرعامل آبفای گیلان و جمع کثیری از مسئولان استانی و شهروندان در مراسمی کلنگ اجرای عملیات آب‌رسانی به شهر آستارا به زمین خورد.

به گزارش ایلنا از آستارا، در این مراسم سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به محدودیت منابع آب و افزایش جمعیت، تأمین آب بهداشتی را از چالش‌های اساسی در آینده دانست و افزود: باید در بخش مدیریت مصرف و تقاضا، منابع آبی را در نظر گرفت.

وی در ادامه افزود: در استان گیلان 8 طرح آبرسانی و 11 طرح فاضلاب در دست اجراست که برای تکمیل طرح آب‌رسانی آستارا بالغ بر 155 میلیارد تومان و تکمیل طرح فاضلاب این شهر بیش از 137 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرعامل آبفای گیلان با برشمردن طرح‌های بلندمدت تأمین آب آستارا تصریح کرد: طرح‌های کوتاه مدت نیز برای رفع نیازهای مردم در حال اجراست که عملیات بخشی از پروژه رینگ آب‌رسانی به شهر آستارا از اهم آن بوده و با بهره برداری از این پروژه تا پایان سال‌جاری مشکل تأمین فشار آب منطقه مرتفع خواهد شد.

سپس داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس اظهار داشت: با پیگیری‌های مجدانه، آستارا در ردیف شهرهای پرتنش فاضلاب قرار گرفت و برای رفع مشکلات این حوزه 28 میلیارد تومان تخصیص یافت که امید است با افتتاح این پروژه خدمات صادقانه‌ای ارائه شود.

همچنین یونس رنجکش فرماندار آستارا، پیگیری ارزشمند نماینده این شهرستان در سطح ملی را برای پیشبرد برنامه‌های آستارا حائز اهمیت دانست و یادآور شد: با نگاه مثبت مدیرعامل آبفای گیلان اتفاقات خوبی در آستارا رخ داده و با توجه به اینکه توسعه زیرساخت با مشکل زمان مواجه است و عوامل طبیعی، جغرافیایی و تأمین اعتبار نیز موثر است امیدواریم با اتخاذ تدابیر ویژه شاهد اجرایی شدن این پروژه ها و رفع مشکلات موجود باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز