خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال خبر داد:

فراخوان طراحی یادمان شهدای گمنام ماسال

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۷۴۵

فرماندار ماسال از برگزاری فراخوان جهت طراحی یادمان شهدای گمنام ماسال با تاکید بر ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس و معماری بومی خبر داد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر در جلسه ستاد ساماندهی گلزارهای شهدای گمنام شهرستان ماسال که با حضور مدیرکل حفظ آثار و ارشهای دفاع مقدس استان برگزار شد،  با بیان اینکه 3 عزیز شهید گمنام در شهر ماسال و 2 عزیز شهید گمنام در شهر شاندرمن مدفون می باشند، گفت: خوشبختانه  روند احداث یادمان شهدای گمنام شهر شاندرمن آغاز شده و امیدواریم این پروژه درهفته دولت به بهره برداری برسد اما احداث یادمان شهدای گمنام ماسال بنا به دلایل مختلف تا کنون به تعویق افتاده است.

مقام عالی دولت در شهرستان ماسال با تاکید بر لزوم لحاظ معماری بومی، فرهنگ منطقه و ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در طراحی یادمان شهدای گمنام، اظهار داشت:در نظر داریم از معماران بومی، افراد ساکن در ماسال و نظام مهندسی شهرستان کمک بگیریم و از آنها بخواهیم طرحهای خود را برای ایجاد این مزار ارائه نمایند.
 
وی ادامه داد:  از طریق فضای مجازی به معماران قواعد و چهارچوب مدنظر را اعلام می کنیم و پس از برگزاری فراخوان و اخذ طرح های پیشنهادی از طراحان برتر، طی مراسمی تجلیل خواهد شد. 
 فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم جدیت و تسریع در احداث یادمان شهدای گمنام ماسال از سوی هیئت امنا، تاکید کرد: در این مسیر  از هیچ گونه حمایت و  مساعدت کوتاهی نخواهیم کرد و اعتبارات لازم از سوی کمیته برنامه ریزی شهرستان جهت احداث این یادمان ها اختصاص خواهد یافت.
در ادامه سردار رسول جلایی مدیر کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس گیلان سردار جلایی با بیان اینکه روند اجرایی احداث یادمان شهدای گمنام ماسال باید در اسرع وقت آغاز شود، خاطرنشان کرد: در ساخت بناها آیتمهایی داریم که باید مورد توجه قرار گیرند، از جمله بحث حریم و مکانی که قرار است بنا در آن قرار گیرد. مکان احداث این بنا باید در جاهایی باشد که بعدها آن را منتسب به یک نهاد ندانند و یا به نام یک گروه خاص نامگذاری شوند.
 
وی افزود: در خصوص هیئت امنا نیز با توجه به این موضوع که شورای شهر جدید آمده از فرماندار محترم می خواهیم به عنوان رئیس این هیئت لیست جدید را با توجه به آیین نامه برایمان ارائه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز