خبرگزاری کار ایران

همزمان با ماه مبارک رمضان:

250 یتیم مهمان سفره افطار نیکوکار گیلانی شدند

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۴۰۳

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان گفت: 250 یتیم مهمان سفره افطار نیکوکار گیلانی شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا جوادزاده ضمن تأکید بر همدلی و همراهی بیش‌ از پیش نیکوکاران با نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: در حال حاضر پنج هزار یتیم و هفت هزار فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند که توسط 25 هزار نیکوکار حمایت می‌شوند و 10 هزار فرزند محسنین فاقد حامی هم در انتظار حمایت نیکوکاران هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گیلان با ابراز خرسندی از اینکه خیران گیلانی همواره در کمک به ایتام و نیازمندان و برپایی سفره‌های افطاری پیشتاز بوده‌اند افزود: سال گذشته با مشارکت نیکوکاران، استان گیلان مقام نخست کشوری را در برپایی سفره‌های افطاری کسب کرد.

جوادزاده برپایی 150سفره افطاری با مشارکت خیران در استان، توزیع پنج‌هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان، اهداء هزار سبد غذایی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد را از جمله برنامه‌های ماه مبارک رمضان عنوان کرد و ادامه داد: اجرای برنامه شوق دیدار و ملاقات گروهی و انفرادی 800 نفر از حامیان با ایتام، جذب سه هزار حامی برای ایتام و فرزندان محسنین را از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان است.

وی با قدردانی از مشارکت نیکوکاران در برپایی سفره‌های افطاری در ماه مبارک رمضان برای ایتام و نیازمندان، تصریح کرد: همزمان با دهمین روز از ماه مبارک رمضان، 250 نفر از ایتام و مادران تحت حمایت کمیته امداد گیلان مهمان ضیافت افطار یکی از نیکوکاران گیلانی شدند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان افزود: این نیکوکار گران‌قدر که حتی حاضر نشد نامش فاش شود علاوه بر برپایی سفره اطعام، 9 میلیون و 500 هزار تومان هم برای تهیه سبد کالای 63 خانواده ایتام اهداء کرده است.

جوادزاده بابیان اینکه صددرصد هزینه‌های مربوط به اکرام و برپایی سفره‌های افطاری توسط خود خیران تأمین می‌شود، اظهار کرد:‌ مشکلاتی نظیر مسکن،‌ پوشاک،‌ تغذیه،‌ مسائل آموزشی و بهداشتی هم از مواردی است که اقشار آسیب‌پذیر در آن به‌شدت نیازمند مساعدت دستگاه‌ها و خیران هستند.

وی به هفته اطعام و اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: هفته اطعام و اکرام ایتام از ولادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع) تا سالروز شهادت حضرت‌علی(ع) نام‌گذاری شده که نیکوکاران در این هفته می‌توانند علاوه بر برپایی سفره‌های اطعام در رفع دیگر مشکلات ایتام و نیازمندان هم مشارکت کنند .

جوادزاده با بیان اینکه هر نیکوکار با پرداخت 50 هزار تومان می‌تواند حمایت یک یتیم یا فرزند محسنین را به عهده بگیرد، گفت: کمک به نیازمندان و ایتام فقط مختص ماه مبارک رمضان نیست و محرومان در همه ایام سال نیازمند مساعدت نیکوکاران هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز