خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری رودسر:

معلمان رکن اصلی توسعه و اعتلای فرهنگی جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۵۸۹

سرپرست فرمانداری رودسر گفت: معلمان رکن اصلی توسعه و اعتلای فرهنگی جامعه هستند و نظام جمهوری اسلامی هم با تمام وجود به آنها افتخار می‌کند.

به گزارش ایلنا از رودسر،‌ علی وارسته بهدانی با ارج نهادن به شأن، منزلت و جایگاه معلم، نقش و رسالت آنها را در آگاهی بخشی جامعه ستود و گفت: معلمان رکن اصلی توسعه و اعتلای فرهنگی جامعه هستند و نظام جمهوری اسلامی هم با تمام وجود به آنها افتخار می‌کند .

وی با تأکید به برگزاری جلسات تبادل نظر با اقشار مختلف جامعه اشاره کرد و افزود : ایده پردازی و ارائه طرح‌های نوین می تواند از بازخورد جلسات تبادل نظر برای پیشرفت و توسعه فرهنگ آموزش و تربیت باشد .

وارسته بهدانی به اجرای طرح اوقات فراغت برای دانش آموزان در قالب آموزش های متنوع در بخش‌های مختلف هنری ، ورزشی ، فرهنگی و ... اشاره کرد و افزود : آموزش‌های رسمی و غیر رسمی با ایجاد حلقه در کنار یکدیگر می تواند مکمل خوبی برای ادامه مسیر تحصیلی دانش آموزان باشد .

وی سه مولفه اوقات فراغت تأثیر گذار را تأمین استراحت فرد ، کم کردن فعالیت و رشد شخصیتی فردی و اجتماعی دانست .

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به شور و نشاط اجتماعی در جامعه گفت : برگزاری اوقات فراغت مناسب برای دانش آموزان می تواند روحیه آنان و حتی خانواده هایشان را تقویت ببخشد و شور و شعف مضاعفی در آنان ایجاد کند .

وی ضمن تشکر از عوامل اجرایی برگزاری بزرگداشت مقام معلم گفت : مدیرانی که در اجرای این برنامه ها یاریگر آموزش و پرورش بودند قطعا در ارزشیابی سالانه نماینده عالی دولت در شهرستان نگاه متفاوتی را شاهد خواهند بود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز