خبرگزاری کار ایران

مجلس از توضیحات وزیر بهداشت قانع شد/ نمایندگان مجلس سوال نماینده رشت را وارد ندانستند

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۲۸۳

نمایندگان مجلس پس از استماع توضیحات وزیر بهداشت در پاسخ به سوال نماینده رشت، سوال وی از وزیر بهداشت درباره عملکرد صندوق رفاه دانشجویان را وارد ندانستند.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی گیلان، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، غلامعلی جعفرزاده - نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی - وزیر بهداشت در خصوص عدم نظارت، بروز تخلفات و ارائه خدمات نامطلوب و نامناسب به دانشجویان از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سوال کرد که نمایندگان مجلس پس از استماع توضیحات وزیر بهداشت در پاسخ به سوال نماینده رشت، سوال وی از وزیر بهداشت را وارد ندانستند.

وزیر بهداشت در صحن علنی مجلس و در پاسخ به سوال جعفرزاده، گفت: یکی از آموزه های تربیتی که در مکتب اسلام مورد تاکید قرار دارد، ضرورت حفظ آبروی دیگران و عدم قضاوت بدون رسیدگی درباره آنها است و تاکید کرد: اگر تخلفی صورت گرفته باید حتما با آن برخورد می شود، منوط بر این که این تخلف اثبات شود.

وی تصریح کرد: از حساسیت و نقش نظارتی مجلس تشکر می کنم و در دوران مسوولیت جدید صندوق رفاه، در بسیاری از موارد برائت حاصل شده و بعضی از موارد، مربوط به دوره گذشته است که در حال رسیدگی هستند.
 
قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: مدیران باید قانون مدار و دست پاک باشند. برای ما امانتداری، اخلاق و مسائل امنیتی مهم است و اگر کسی تخطی کند و در مراجع صالحه اثبات شود، برخورد جدی با آنها صورت می گیرد. در این زمینه میزان اعتبارات وزارت بهداشت چند ده هزار میلیارد تومان است و جزو معدود دستگاه هایی است که اسناد آن واخواهی شده است. تخلف ممکن است در هر دستگاهی باشد ولی باید این تخلفات در مسیر قانون رسیدگی شود و در صورت اثبات برخورد لازم صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز