خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی:

بانوان پتانسیل خود در حوزه مدیریتی را به اثبات برسانند/مسئولان از شایستگی های مدیریتی بانوان به سادگی گذر نکنند

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۷۱۳

نایب رئیس فراکسیون جوانان مجلس گفت:بانوانی که فرصت حضور در پست های مدیریتی را با حسن اعتماد مدیران بدست آورده اند با عملکرد مثبت خود پتانسیل بانوان در حوزه مدیریتی را به اثبات برسانند.

به گزارش ایلنا از رشت،زهرا سعیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران  در خصوص انتصاب اولین زن به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان  اظهار داشت:همانطور که بانوان ورزشکار ایران در رشته‌های مختلف در عرصه آسیایی و جهانی و حتی بازی های المپیک توانمندی های خود را به اثبات رسانده اند ، قطعا در عرصه مدیریت نیز افراد شایسته ای در حوزه بانوان وجود دارند که می توانند منشأ خدمات ارزنده به جامعه ورزش باشند.

نایب رئیس فراکسیون جوانان مجلس ادامه داد: انتصاب اولین مدیرکل بانوی ورزش و جوانان در استان گیلان بیانگر توجه به توانمندی بانوان در حوزه مدیریتی است که یک نگاه منطقی است و امیدوارم همه دستگاه ها فارغ از نگاه جنسیتی توانمندی مدیران را مد نظر قرار داده و از شایستگی های مدیریتی بانوان به سادگی نگذرند.

سعیدی ادامه داد: آنچه اهمیت دارد بانوانی که در عرصه های مختلف از جمله ورزش فرصت حضور در پست های مدیریتی را با حسن اعتماد وزرا و مدیران بدست آورده اند باید به بهترین شکل ممکن با عملکرد مثبت خود پتانسیل بانوان در حوزه مدیریتی را به اثبات برسانند تا با استمرار در انتصاب های بانوان شایسته، بیشتر از قبل شاهد رویکرد عدالت محوری در انتصاب ها باشیم .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و طراح طرح منع بکارگیری مجدد بازنشستگان در پست های مدیریتی با تاکید بر استمرار در نگاه حمایتی به جوانان و بانوان که صلاحیت احراز پست های مختلف مدیریتی را دارند ابراز امیدواری کرد که با اجرای طرح منع بکارگیری بازنشستگان در مناصب مدیریتی ؛ اقدامات مثمر ثمری را با رعایت عدالت نسلی و چرخش مدیران جهت تعالی کشور شاهد باشیم.

زهرا سعیدی در پایان با تقدیر از زحمات مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان گیلان، برای مریم بخشی اولین بانوی مدیرکل ورزش و جوانان تاریخ ورزش ایران آرزوی موفقیت کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز