خبرگزاری کار ایران

سالاری مطرح کرد:

برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و مسابقات در راستای ایجاد نشاط اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۴۱۵

استاندار گیلان گفت: در راستای طرح‌ شب‌های روشن و به منظور ایجاد نشاط اجتماعی، مسابقات و فعالیت‌های فرهنگی در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت،‌ مصطفی سالاری شامگاه چهارشنبه در حاشیه برگزاری مسابقات کاراته آزاد در پیاده راه فرهنگی شهر رشت به اهمیت حمایت از جوانان بویژه ورزشکاران اشاره کرد و افزود: باتوجه به جایگاه بالای گیلان در رشته ورزشی کاراته مردم استقبال خوبی از برگزاری این مسابقات داشتند.

وی هدف از حضور خود در این مسابقات را خداقوت‌گویی به دست اندرکاران و ورزشکاران عنوان و خاطرنشان کرد: در راستای اجرای برنامه‌های طرح شب‌های روشن در شهر رشت این دوره مسابقات در ساعات پایانی شب برگزار شده تا مردم نیز حضور گسترده داشته باشند.

نماینده عالی دولت ابراز امیدواری کرد که برگزاری چنین مسابقات و فعالیت‌هایی در این نقطه از شهر رشت و در ادامه برنامه‌های طرح شهر شب‌های روشن تداوم پیدا کند تا باعث افزایش شور و نشاط اجتماعی در مردم شود.

وی بر لزوم حمایت از ورزش‌همگانی بویژه رشته‌های پرمخاطب در گیلان تأکید و تصریح کرد: امیدواریم در جهت توسعه فعالیت‌ها، مسابقات و فضاهای ورزشی امسال بتوانیم از محل منابع ملی و استانی و با استفاده از همه ظرفیت‌ها و ساختارهای موجود گام‌های مهمی برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز