خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان مطرح کرد:

خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان سیلاب در رودسر/ احتمال افزایش شمار قربانیان

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۰۱۶

استاندار گیلان با بیان اینکه همه دستگاههای حوزه مدیریت بحران استان و شهرستان در وضعیت آماده‌باش هستند، گفت: در تلاشیم هرچه زودتر وضعیت خدمات دهی به آسیب دیدگان رانش زمین و سیلاب در شهرستان رودسر به حالت عادی برگردد.

به گزارش ایلنا از رودسر، مصطفی سالاری اظهار داشت: متاسفانه رانش زمین و‌ سیلاب که ساعت ۱۷ عصر روز جمعه در روستای کاکرود رحیم آباد به وقوع پیوست سبب شد جان ۴ نفر از عزیزان هم استانی ما گرفته شود.

وی با اشاره به استقرار اکیپ های سازمان هلال احمر در آغازین ساعات این رخداد، خاطرنشان کرد: مدیران کل حوزه های زیرساختی استان جهت کنترل اوضاع در محل حادثه حضور دارند.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر لزوم‌ برقراری امکانات زیرساختی نظیر آب و برق در منطقه، گفت: شرایط برای برقراری زندگی روزمره مردم مدیریت شود.

سالاری اضافه کرد: مسیر دسترسی ۶۰ الی ۷۰ روستای شهرستان دچار مشکل شده است که اکیپ های راهداری در حال رفع مشکل و بازگشایی معابر هستند و امید داریم تا عصر امروز محقق شود.

وی با اشاره به فعالیت اکیپ های گشت زنی و تجسس برای یافتن اجساد و آسیب دیدگان حادثه مذکور، تاکید کرد: عملیات با دقت و‌ سرعت انجام گیرد تا هرچه زودتر نگرانی خانواده ها برطرف گردد.

استاندار گیلان در پایان سخنانش ضمن اشاره به جابجایی برخی خودروهای موجود در مناطق سیل زده شهرستان و بیان اینکه هنوز میزان تلفات دقیق مشخص نیست، تصریح کرد: متاسفانه ممکن است تلفات بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز