خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال خبر داد:

آسفالت معابر شهری ماسال در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۰۲۲

فرماندار ماسال از اجرایی شدن پروژه آسفالت معابر شهری ماسال با اعتبار 30 میلیارد ریال در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر  در  نشست بررسی مشکلات عمران شهری ماسال که با حضور محمد شکری نماینده شهرستان های ماسال، تالش و رضوانشهر و اعضای شورای شهر ماسال برگزار شد با اشاره به پیگیری های نماینده جهت دریافت سهمیه قیر رایگان و تعهد فرمانداری به اختصاص ده میلیارد ریال اعتبار توسط کمیته برنامه ریزی گفت: با در نظر گرفتن این اعتبارات در کنار اعتبارات داخلی شهرداری ماسال، عملیات آسفالت معابر شهر ماسال با برآورد ریالی30 میلیارد ریال در آینده ی نزدیک اجرایی خواهد شد .

وی با تاکید بر اینکه باید از همه ظرفیت ها جهت آسفالت معابر شهرستان بهره گرفته شود، افزود: عملیات آسفالت بر اساس اولویت هایی که توسط شهرداری و اعضای شورای شهر مشخص خواهد شد انجام می شود، البته در برخی از نقاط مشکلات زیرساختی از قبیل آب و برق وجود دارد که باید این مشکلات حتما قبل از عملیات آسفالت رفع شود.

فرماندار ماسال با بیان اینکه شهرداری ها باید به طور مداوم و به دقت بر روند اجرای پروژه های آسفالت و کیفیت آن نظارت داشته باشد، خاطرنشان کرد: در قرارداد با پیمانکاران باید زمان و برنامه دقیق آسفالت به طور شفاف و روشن قید شود.

عامر همچنین با اشاره به لزوم بازسازی و روکش آسفالت برخی از راه های اصلی شهرستان، گفت: با همکاری پیمانکاران، عملیات روکش آسفالت کمربندی شهر ماسال به نیروگاه نیز در همین راستا اجرایی خواهد شد.

نماینده  شهرستان های ماسال، تالش و رضوانشهر نیز در این جلسه با بیان اینکه 500 تن قیر رایگان که جزء مطالبات پیمانکاران بابت اجرای پروژه های قبلی بود، دریافت شده است، تصریح کرد: باید همه با هم متحد شویم تا بتوانیم مشکلات شهر را حل کنیم و به دور از هرگونه ملاحظات سیاسی از همه ظرفیت ها در این مسیر استفاده کنیم.

محمود شکری با تقدیر از پیگیری های فرماندار ماسال جهت حل مشکلات عمران شهری شهرستان، تاکید کرد: در این مسیر نیازمند تدوین یک برنامه زمانبندی می باشیم.

در ادامه این نشست هر یک از اعضای شورای شهر ماسال نیز به بیان نظرات و دیدگاه های خود در جهت رفع مشکلات عمران شهری ماسال پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز