خبرگزاری کار ایران

فتح اللهی خبر داد:

نبود شبکه آب‌رسانی در ۳۷ روستای صومعه‌سرا

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۲۸۴

فرماندار صومعه سرا از نبود شبکه آبرسانی در ۳۷ روستای این شهرستان خبر داد .

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، علی فتح‌اللهی در نشست تخصصی امروز خود با مدیرعامل آب‌وفاضلاب روستایی گیلان از نبود شبکه آب‌رسانی در ۳۷ روستای شهرستان صومعه‌سرا خبر داد و گفت: مردم این ۳۷ روستای شهرستان صومعه‌سرا از فقدان تاسیسات و لوله کشی آب شرب رنج می‌برند که حل این موضوع برای ما بسیار قابل اهمیت است.

فتح‌اللهی به عدم پرداخت بموقع حقوق و مطالبات آبداران روستاها اشاره  و تصریح کرد: عدم مطابقت درآمدها و وصول مطالبات آب روستایی با هزینه‌ها موجب زیان‌دهی این شرکت شده که به ضعف خدمات‌دهی و کیفیت آب می‌انجامد.

وی از آمادگی و همکاری دهیاران در شناسایی انشعابات غیرمجاز، خرابی کنتورها و وصول مطالبات در جهت بهبود کیفیت آب شرب خبر داد و افزود: دهیاران در حفاری‌ها، تعمیرات، خرید لوازم و... همواره به کمک اداره آب روستایی می‌شتابند ولی مشارکت هرچه بیشتر مردم میتواند تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

فتح‌اللهی افزود: در تابستان و فصل گرما افت فشار آب بیشتر نمود می‌کند و این موضوع هم به شهرستان‌های همجوار بستگی دارد و هم به همکاری بیشتر مردم.

فرماندار صومعه‌سرا خاطر‌نشان کرد: ورود پیمانکاران خیّر در حوزه آب‌رسانی برای بازسازی شبکه‌های فرسوده و نیز احداث تاسیسات آب‌رسانی در روستاهای فاقد آب شرب یکی از ظرفیت‌های خوبی است که در شهرستان صومعه‌سرا در حال کلید خوردن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز