خبرگزاری کار ایران

رنجور خبر داد:

قول مساعد برای بهبود وضعیت آب‌شرب صومعه‌سرا تا یک‌ماه آینده/ پرداخت کامل مطالبات آبداران تا پایان سال ۹۷

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۲۸۷

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی استان گیلان قول مساعد برای بهبود قابل لمس وضعیت آب شرب در صومعه سرا تا یک‌ماه آینده، از پرداخت کامل مطالبات آبداران تا پایان سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش ایلنا ازرشت، محبعلی رنجور با بیان اینکه مشکل آب روستایی در  شهرستان صومعه سرا زیاد است گفت: اشرافیت و تسلط شخص فرماندار در موارد تخصصی حوزه آب وفاضلاب کمک خوبی برای رفع مشکلات آب شرب روستاها ست.

وی از گستردگی سطح کار آب رسانی به روستاها سخن گفت و افزود: پیری شبکه و پایان عمر مفید تاسیسات مشکل عمده شرکت آب و فاضلاب روستایی است.

رنجور قیمت تمام شده هرمتر مکعب آب را ۱۲۰۰ تومان بیان کرد که در روستاها این تعرفه به ۲۷۰ تومان کاهش می یابد و ادامه داد:در تمام موارد هزینه‌های خدمات از محل مطالبات مشترکان جبران می‌شود ولی در آب روستایی به‌دلیل پایین بودن تعرفه‌ها کارها بسختی انجام می‌گیرد.

مدیر عامل آبفار گیلان شاخص بهره مندی آب‌شرب روستایی در استان گیلان را ۷۶ درصد دانست که در شهرستان صومعه سرا این شاخص ۸۰ درصد است.

وی تلاش مجموعه خود را بر بهبود وضعیت فعلی دانست و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مطلوب با توجه به عدم منابع کافی تمام سعی آب و فاضلاب روستایی است.

رنجور با بیان اینکه در گذشته شرایط بد سایت باغبانان بسیار ناراحت کننده بود، ادامه داد: با احیای سایت باغبانان توانستیم به بیش از ۴۰ روستای شهرستان صومعه‌سرا آب‌رسانی کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ضمن قول مساعد برای بهبود قابل لمس وضعیت آب شرب تا یکماه آینده ، از پرداخت کامل مطالبات آبداران تا پایان سال ۹۷ خبر داد.

به گفته وی در سال ۹۶ سهم شهرستان صومعه‌سرا از اعتبارات ملی دوازده میلیارد ریال بوده که قطعا در سال ۹۷ نیز این روند خوب ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز