خبرگزاری کار ایران

عاقل منش عنوان کرد:

ترویج ورزش همگانی در بین شهروندان در گرو تامین منابع مالی سازمان فرهنگی ورزشی

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۴۲۲

رئیس کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای شهر رشت گفت: ترویج ورزش همگانی در بین شهروندان در گرو تامین منابع مالی سازمان فرهنگی ورزشی است.

به گزارش ایلنا از رشت، سی و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای شهر با دستور بررسی تعرفه بهای خدمات پیشنهادی سال ۹۷ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در تالار شورا برگزار شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی با اشاره به روز تشکیل جهاد کشاورزی به فرمان امام(ره) دستاوردهای این نهاد انقلابی را در طول چند دهه انقلاب درخشان توصیف کرد و با اشاره به عمران و آبادانی بسیاری از نقاط محروم کشور از سوی جهاد کشاورزی از جایگاه جهادگران این عرصه تجلیل کرد و در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهیدان چمران و شریعتی از جایگاه این بزرگان تجلیل به عمل آورد.
 
محمدحسن عاقل منش در ادامه اظهار داشت: با توجه به وضعیت مالی شهرداری و تخصیص بودجه به سازمان‌های زیرمجموعه آن باید هزینه ها بر اساس ضوابط و به صورت شفاف و در راستای برنامه ای راهبردی صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: شهرداری در مدت فعالیت خود در سال‌های گذشته همواره سابقه خوبی در ارائه خدمات به شهروندان در کارنامه خود داشته است که با وجود همه مشکلات و محدودیت ها باید در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی آن تلاش کرد.
 
این عضو شورای شهر با بیان این مورد که در چارت وظایف سازمانی شهرداری پرداختن به ورزش همگانی و ورزش محلات به عنوان وظیفه مشخص شده است بر تامین منابع مالی سازمان فرهنگی ورزشی جهت پرداختن به این مهم تاکید کرد.
 
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی -اجتماعی شورای شهر با تاکید بر اینکه باید با اتخاذ تمهیدات مورد نیاز شهروندان رشت از فضای ورزشی جهت ورزش همگانی بهره مند شوند، اظهار داشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری باید در حوزه ایجاد فضا و زمین ورزشی در مناطق مختلف علی الخصوص محلات کم برخوردار بیشتر تلاش کند چرا که در بررسی های صورت گرفته در هر پنج منطقه شهر نیاز به احداث زمین ورزشی به وضوح حس میشود.
  فاطمه شیرزاد با ذکر اهمیت نقش ورزش در تنزل آمار آسیب های اجتماعی ایجاد زیرساخت جهت پرداختن شهروندان به ورزش را یکی از مهمترین رسالت های شهرداری دانست.
سخنگوی شورای شهر با نقد از کمبود فضای ورزشی برای بانوان رشت خواستار ایجاد سالن های ورزشی مختص بانوان با همکاری اداره ورزش و جوانان و عدم افزایش تعرفه سالن های ورزشی موجود برای بانوان شد.
در انتها شیرزاد با اشاره به میزبانی رشت از برخی شهرهای خلاق غذای دنیا در پاییز خواستار ساماندهی گاری‌های توزیع غذا در سطح شهر و برنامه ریزی در راستای برگزاری کیفی این میزبانی شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز