خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خبر داد:

ایجاد بیش از هزار فرصت شغلی در رشت با اجرای طرح تسهیلات اشتغال فراگیر و پایدار روستایی

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۴۳۱

فرماندار شهرستان رشت گفت: با اجرای طرح تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی هزار و ۹۵۳ فرصت شغلی در شهرستان رشت ایجاد می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد احمدی فرماندار شهرستان رشت در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ، گفت: اقدامات در راستای تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال‌ پایدار روستایی می بایست با سرعت بیشتری در شهرستان رشت دنبال شود. اگر ایرادی به رئیس اداراه ای گرفته می‌شود به این علت است که می‌دانیم قابلیت شهرستان رشت نسبت به شهرستان‌های دیگر بسیار زیادتر است.

فرماندار رشت با بیان اینکه با کم‌کاری و عدم مدیریت صحیح نباید مردم را نسبت به عملکرد مدیران ناامید کرد ابراز داشت: تمامی درخواست‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شهرستان رشت براساس قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان انجام شده است.

احمدی با تاکید بر اینکه در سیستم مدیریتی شهرستان رشت به عملکرد و گزینش مدیران توجه‌ ویژه‌ای می‌شود، افزود: در کمیته فنی شهرستان رشت ۲۱۱ طرح مصوب شده که ۶۰ طرح از این تعداد مربوط به حوزه اشتغال فراگیر و ۱۵۱ طرح در حوزه اشتغال پایدار روستایی است .

وی در ادامه اظهار داشت : هزار و 953 فرصت شغلی با اجرای طرح تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی در شهرستان رشت ایجاد می‌شود .

احمدی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۷ درصد سهم اعتبار شهرستان رشت در اشتغال فراگیر در کمیته فنی مصوب شده است، خاطرنشان کرد: ۷۷ درصد سهم اعتبارات اشتغال پایدار روستایی شهرستان رشت در کمیته فنی به تصویب رسیده است.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه شهرستان رشت می‌تواند در جذب اعتبارات اشتغالزایی رتبه بهتری را نسبت به وضعیت موجود کسب کند، افزود: جذب 28 درصد سهمیه جهادکشاورزی در حوزه اشتغال روستایی قابل قبول نیست چون حوزه فعالیت جهاد کشاورزی در روستا است.

احمدی با تاکید بر اینکه بهزیستی و کمیته امداد می‌توانند به طور اثرگذار در طرح‌های اشتغالزایی به شهرستان رشت کمک‌ کنند خاطرنشان کرد: مدیران شهرستان رشت نباید یکدیگر را در بروز موانع و مشکلات موجود در طرح‌ها مقصر جلوه دهند و می بایست خود در راستای حل مشکلات اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز