خبرگزاری کار ایران

حسین اکبر خبر داد:

راه‌اندازی سیستم قرائت از راه دور جایگاه‌های CNG

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۹۱۱

مدیرعامل گاز گیلان گفت: پروژه تهیه و راه‌اندازی سیستم قرائت از راه دور جایگاه‌های CNG با هدف نظارت و کنترل بیشتر مصرف جایگاه‌ها راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا از رشت،‌ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: این پروژه از ابتدای سال 96 با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 980 میلیون ریال برای 94 جایگاه استان گیلان آغاز شد و عملیات اجرایی پروژه پس از 270 روز در موعد مقرر به اتمام رسید.

 اکبر ادامه داد: این سیستم در مرحله بعد بصورت آزمایشی مورد راستی آزمایی قرار گرفت و هم اکنون برای تمام شهرستان‌های استان راه اندازی شده و مصارف روزانه جایگاه ها را مورد پایش قرار می دهد.

وی با بیان اینکه سیستم قرائت از راه دور جایگاه‌های CNG براساس استانداردهای مناطق پرخطر گاز طراحی شده گفت: تجهیزات این پروژه براساس دانش فنی داخلی طراحی و ساخته شده و امکان استفاده از بستر اینترنت امن همراه اول APN را بعنوان اولین شرکت در سطح استان گیلان فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از دیگر مزایای این طرح را استفاده از تجهیزات استاندارد و معتبر، به حداقل رسیدن دوره خرابی تجهیزات اندازه گیری و دقیق بودن محاسبات حجم مصرف گاز، به حداقل رسیدن امکان دستکاری تجهیزات اندازه‌گیری با توجه به پایش مصرف روزانه، قابلیت اتصال به سامانه‌های Biling و MSH مشترکان و پایش تمام پارامترها نظیر دما، فشار، مصرف، فلوی جریان، میزان باتری دستگاه، برق و ... عنوان کرد.

اکبر در پایان با اشاره به اینکه این سیستم بومی برطرف کننده تمامی نیازهای شرکت های گاز استانی است، گفت: با استفاده از این سیستم می‌توان کنتورخوانی حضوری را به‌طور کامل حذف و صورت‌حساب را آنلاین و از راه دور تولید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز