خبرگزاری کار ایران

علیپور عنوان کرد:

شهردار پیگیر پخش دیدار ایران و پرتغال در پیاده راه شود/ شادی را از مردم دریغ نکنیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۲۹۳

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت خواستار پیگیری پخش مستقیم دیدار تیم های ایران و پرتغال در پیاده راه فرهنگی رشت از سوی شهردار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسن علیپور با تاکید بر اینکه ایجاد زمینه های مناسب برای ارتقای شور و نشاط اجتماعی وظیفه شورا و شهرداری رشت است از عدم پخش دیدار تیم های ملی ایران و اسپانیا در پیاده راه فرهنگی رشت  انتقاد کرد و گفت: شهردار باید پیگیر پخش دیدار تیم های ایران و پرتغال در پیاده راه باشد تا حق تماشای فوتبال در کنار خانواده و همشهریان و شاد بودن از مردم رشت دریغ نشود.

 
عضو کمیسیون فرهنگی شورا افزود: امیدوارم دیدار با پرتغال یک دیدار تاریخی برای ایران باشد و تیم ملی با پیروزی در این دیدار، برای نخستین بار موفق به صعود از مرحله گروهی رقابت های جام جهانی شود.
 
محمدحسن علیپور با بیان اینکه رشت به شهر شبهای روشن معروف است و بسیاری از مردمان با فرهنگ این شهر در روزهای عادی نیز تا نیمه های شب در امنیت و آرامش در سطح شهر تردد می کنند تصریح کرد: عدم پخش این دیدار به بهانه دیروقت بودن توجیه پذیر نخواهد بود و از شهردار انتظار می رود پیگیری های لازم را در این خصوص در دستور کار قرار دهد.
 
عضو شورای اسلامی شهر رشت ارتقای شادی و نشاط عمومی را گامی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی دانست و در پایان خاطر نشان کرد: دین اسلام توجه ویژه ای به تفریحات سالم و شادی و نشاط و امید به زندگی داشته است. مسئولان نیز باید از موضوعاتی این چنینی که باعث شادی و نشاط مردم می شود حمایت کنند تا با پخش عمومی این دیدار، مردم در این شب تاریخی شاد باشند.
 
محمدحسن علیپور در پایان گفت: مردم رشت می‌خواهند در کنار هم به تشویق تیم کشورشان بپردازند و از افتخار آفرینی ایران در میادین بین‌المللی لذت ببرند و در این شب تاریخی شاد باشند. ما هم به عنوان نمایندگان مردم باید با تمام توان در راستای دفاع از حقوق شهروندان و تحقق خواسته های به حق‌شان گام برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز