خبرگزاری کار ایران

فتح‌اللهی مطرح کرد:

کاهش بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی با رفع مشکلات اشتغال

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۵۵۴

فرماندار صومعه‌سرا گفت: رفع مشکلات در بحث اشتغال می‌تواند بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و آسیب‌هایی که جوانان را تهدید می‌کند را کاهش دهد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، علی فتح اللهی در جلسه کمیته اشتغالزایی صومعه سرا گفت : تشکر ویژه دارم بابت برگزاری چنین جلساتی چرا که ثمرات و برکات آن سبب تسریع در توسعه فرایندکاری و آنچه را که هدف اصلی در فضای کسب و کار انجام شده را بدنبال خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد : تمام مدیران بانکهای عامل اشتغالزایی را در اولویت کاری خود قرار داده اند و از این بابت از همه آنها تشکر و قدر دانی می‌کنم.

فرماندار صومعه‌سرا گفت: بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و آسیب‌هایی که جوانان ما را تهدید می‌کند کاهش پیدا خواهد کرد، همان‌طوری که اشتغال رابطه مستقیمی با ازدواج و طلاق و سرقت و دیگر ناهنجاری‌های جامعه ما دارد پس باید تلاش کنیم، با استفاده از تمام پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها اینگونه اتفاقات را به حداقل خود برسانیم .

فتح‌اللهی براساس سهمیه‌هایی که برای شهرستان صومعه‌سرا در نظر گرفته شده چه در بحث بوم‌گردی و چه اشتغال فراگیر روستایی ۲۰ میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان و کل سهم شهرستان حدودا ۴۸ میلیارد تومان بوده که کل اعتبارات از ردیف اشتغالزایی خواهد بود.

وی افزود: مشکلاتی که در کمیته اشتغالزایی مطرح و در کارگروه مصوب می‌شود، طی فرایندهای اداری و چهار چوب قانونی زمانبر است تا به شهرستان ما برسد و با توجه به محدودیت‌های زمانی که برای اجرای طرح‌ها داریم، شرایط را بسیار سخت و وقت و انرژی دو چندانی را خواستار است.

فتح اللهی با اشاره به اینکه در بحث تالاب‌ها به‌خاطر ظرفیت‌ها و منابع غنی شهرستان در این خصوص وجود دارد تقاضا کرد در آب‌بندان‌های لایروبی شده سازه‌های شناور در سطح آب از جمله مواردی است که در بحث گردشگری جذب میهمانان و تورییست پذیری بالایی را بدنبال خواهد داشت.

وی در پایان از همه مسئولان شهرستانی که با این شرایط سخت در صف اول ارائه خدمات انجام وظیفه می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز