خبرگزاری کار ایران

مدیر تالار فرابورس رشت خبر داد:

شرکت‌های دانش بنیان گیلان وارد فرابورس رشت می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۷۷۶

مدیر تالار فرابورس رشت از ارائه مشاوره تخصصی به شرکت‌های دانش بنیان و فناور گیلان برای حضور در فرابورس رشت خبر داد.

به‌گزارش ایلنا از رشت، نشست مشترک مدیر تالار فرابورس رشت و جمعی از مدیران شرکت‌های فناور در محل پارک علم و فناوری گیلان برگزار و حاضرین در خصوص نحوه حضور شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان به فرابورس رشت گفتگو و تبادل نظر کردند.

در این نشست مدیر تالار فرابورس رشت با پرداختن به تاریخچه بورس و فرابورس رشت و شرایط حضور در بورس و تفاوت‌های بورس و فرابورس اظهار داشت: فرابورس در حوزه‌های فروش اختراع، ارائه ایده بصورت مستقیم در تابلو بورس و اجاره ایده و طرح بصورت زمانی، می تواند خدماتی را ارائه و بسترهای لازم را فراهم آورد.

محمدرضا مهران‌فر در حاشیه این نشست و در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت:در این نشست مقرر شد به صورت مستمر هر هفته مشاوره‌هایی برای هر یک از شرکت‌های فناور مستقر در پارک توسط فرابورس با هدف حضور در فرابورس رشت، انجام و در این خصوص پیگیری‌های لازم توسط پارک علم و فناوری گیلان صورت شود.

مدیر تالار فرابورس رشت افزود: همچنین مقرر شد کارگاه آموزشی تخصصی توسط فرابورس رشت برای علاقه‌مندان و مدیران شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری گیلان برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز