خبرگزاری کار ایران

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی" آشنایی با روش‌های کاشت، داشت و برداشت چای" در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۷۹۴

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی گیلان از برگزاری کارگاه سه روزه آشنایی با روش های کاشت، داشت و برداشت چای" در گیلان و با حضور 100 فراگیر خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان،کارگاه آموزشی"آشنایی با روش‌های کاشت، داشت و برداشت‌چای" در این شهرستان  برگزار شد.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی گیلان در خصوص این نشست اظهار داشت: کارگاه آموزشی آشنایی با روش‌های کاشت، داشت و برداشت چای برای مروجین مسئول پهنه‌های تولیدی مراکز جهاد کشاورزی مناطق چای خیز استان‌های گیلان و مازندران از دوم تیرماه در محل معاونت آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی در حال برگزاری است.

جدی نیا افزود: با توجه به اهمیت محصول چای و ارتقای سطح اطلاعات و آگاهی مروجین مسئول پهنه مراکز کشاورزی مناطق چای خیز استان‌های گیلان و مازندران که بعنوان نیروهای ارائه دهنده خدمات به بهره برداران بخش کشاورزی و چایکاران هستند این کارگاه آموزشی به مدت ۳ روز دایر است.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی گیلان بیان داشت:بازدید از ایستگاه تحقیقات چای فشالم شهرستان شفت آخرین برنامه آموزشی ترویجی کارگاه مذکور است.

وی افزود:در این کارگاه آموزشی ۱۰۰ نفر فراگیر اعم از مروجین مسئول پهنه‌های مراکز جهاد کشاورزی، کارشناسان ادارات تولیدات گیاهی و ترویج شهرستان های چای خیز استان های گیلان و مازندران حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز