خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا خواستار شد:

لزوم در نظر گرفتن شرایط توسعه‌ای شهر در مصوبات شوراها

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۱۶۶

فرماندار صومعه سرا از لزوم در نظر گرفتن شرایط توسعه ای شهر در اولویت کاری شوراها سخن به میان آورد و خاطر نشان کرد: هر تصمیم شورا باید با در نظر گرفتن مشارکت مردم باشد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، علی فتح اللهی فرماندار این شهرستان در جلسه آموزشی شوراهای اسلامی شهرهای صومعه سرا و ماسال که با حضور مدیر کل دفتر امور شهری استانداری گیلان برگزار شد با بیان اینکه شوراها به این دلیل تشکیل شده‌اند که تمام امور مربوط به مردم به خودشان واگذار شود، گفت: در بحث شوراهای اسلامی با نگاهی مختصر به جایگاه و شرایط جامعه در می‌یابیم که شوراها در کشور ما دوران طفولیت خود را سپری می کنند .

فرماندار صومعه سرا از ضرورت ایجاد بستر فکری و اجتماعی مناسب در جامعه در تعریف شوراها سخن گفت و یادآور شد: در 5 دوره از گذشت عمر شوراهای اسلامی برخی امورات از طریق دولت به این مجموعه واگذار شده و در حال انجام است که تاکنون نتایج خوبی را در بر داشته است.

وی به یک‌صدایی اعضای شورا با یکدیگر و انجام امور در چارچوب ضوابط و مقررات تاکید و تصریح کرد: همگرایی و همدلی لازمه کار شوراها برای عمل به وظایف است.

فتح اللهی از لزوم در نظر گرفتن شرایط توسعه ای شهر در اولویت کاری شوراها سخن به میان آورد و خاطر نشان کرد:هرتصمیم شورا باید با در نظر گرفتن مشارکت مردم در امر توسعه، کاهش هزینه ها و افزایش درآمدها و به حداقل رساندن زمان کار باشد.

فرماندار صومعه سرا همچنین به تغییر ساختار رسیدگی به مصوبات شوراهای اسلامی در کمیته انطباق اشاره کرد و افزود: مصوبات شوراهای اسلامی باید چنان در چار چوب ضوابط و مقررات باشد که نتوان در کمیته تطبیق ایرادی برآن گرفت و این یکی از نشانه های قدرت و توانمندی یک شورا محسوب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز