خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت مطرح کرد:

سم پاشی مداوم در لندفیل سراوان/ضرورت سرعت بخشی و کاورکشی در انتقال زباله‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۱۷۳

شهردار رشت گفت: با توجه به آغاز فصل گرما انباشت زباله در قالب پشته ۱۵ هکتاری انجام می شود که ده هکتار آن تثبیت و ۵ هکتار دائماً تخلیه می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود نصرتی در حاشیه مراسم افتتاح  پروژه بهسازی و تثبیت بستر و آسفالت جاده مسیر اصلی دسترسی به محل دفن زباله ( لندفیل) سراوان با اشاره به موقعیت مکانی محل دفن زباله بیان داشت: باتوجه به اهمیت زیست محیطی منطقه سراوان ضرورت دارد تا مجموعه مدیریت شهری رشت نگاه ویژه ای به این امر داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این سایت از سه ماه پیش یک مدیر پروژه ۲۴ ساعته و ثابت انتخاب شد تا به طور لحظه ای به تمام مسائل این سایت پرداخته شود.

وی با تاکید بر وجود مشکل دفن بهداشتی زباله در این سایت تصریح کرد: برای نصب و راه اندازی دستگاه زباله سوز در سایت لاکان قراردادی تنظیم شد و تا امروز به مرحله پرداخت ۲۵ درصدی قرار داد رسیده ایم. همچنین برای تصفیه شیرابه ها پیمانکاری اعلام آمادگی کرد که به صورت تهاتر شیرابه را تصفیه کند.

 نصرتی با تاکید بر اینکه قرارداد نصب زباله سوز در دو مرحله انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل گرما انباشت زباله در قالب پشته ۱۵ هکتاری انجام می شود که ده هکتار آن تثبیت و ۵ هکتار دائماً تخلیه می شود.

شهردار رشت با اشاره به سم پاشی مداوم در لندفیل سراوان خاطرنشان کرد: در واگذاری برداشت و انتقال مخلوط به سراوان که بسیار ضروری به نظر می رسد شایسته است تا مدیران استانی مجوز برداشت و انتقال مخلوط جهت کاورکشی به این مکان را هرچه سریع تر صادر کنند، زیرا وقفه حتی یک روزه در انتقال مخلوط در فصل گرما مجموعه مدیریت شهری و ساکنین سراوان را با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز