خبرگزاری کار ایران

طی نامه ای به وزیر کشور؛

حامیان روحانی ۳ گزینه اصلی استانداری یزد را اعلام کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۷۳

آنچه که مایه نگارش این سطور شد، میدان یافتن برخی اشخاص و محافلی است که در عین زاویه داشتن با دولت تدبیر و امید و با القای تفرقه بین مجموعه نیروهای حامی رئیس جمهور منتخب، در صدد ایجاد فشار و اعمال سلایق شخصی و گروهی خود در فرآیند انتخاب استاندار هستند.

ایلنا: حامیان روحانی در استان یزد طی نامه‌ای به وزیر کشور، خواستار واگذاری مسئولیت استانداری یزد به هر یک از آقایان مهندس اولیاء، سفید و کلانتری در دوره جدید مدیریت استان یزد شدند.

به گزارش ایلنا از یزد، ستاد ائتلاف اصلاح طلبان حامی حجت الاسلام و المسلمین روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نامه‌ای به رحمانی فضلی که رونوشتی از آن به دفتر رئیس جمهور و امام جمعه یزد ارسال شده، خواستار تغییر جدی در نحوه مدیریت استان شدند و گزینه‌های مورد نظر خود را پیشنهاد کردند.

متن نامه بدین شرح است:

جناب آقای رحمانی فضلی

وزیر محترم کشور جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با احترام؛ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، سر تعظیم به ایثار غیورمردان رزمنده و از جان گذشتگی شهیدان، آزادگان و جانبازان فرود آورده، از ارواح طیبه شهدای راه دین و میهن، مدد می‌جوئیم تا ما را در راه تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ثابت قدم بدارد.

همانگونه که مستحضرید تحقق حماسه سیاسی بیست و چهار خرداد ۹۲ و استقرار دولت تدبیر و امید، موجی از امید برای تحقق مطالبات به حق مردم و رفع موانع و مشکلات فراروی جامعه به وجود آورد و از همین روست که به کارگیری نیروهای ورزیده، با تجربه، اعتدال گرا و همسو با رای ملت و برنامه‌های دولت تدبیر و امید به عنوان مدیریت کلان در استان‌ها به انتظاری عمومی مبدل شد تا در پرتوی آن، ساز وکار لازم برای تحقق برنامه‌های دولت و تعمیق ارتباط با مردم فراهم گردد.

ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان یزد، تعیین نمایندگان عالی دولت در استان را حق و مسئولیت قانونی و طبیعی آن مقام عالی می‌داند که این مهم در هماهنگی با ریاست محترم جمهوری و تصویب هیات وزیران عینیت می‌یابد. از اینرو تلاش مجموعه نیروهای حامی جناب آقای دکتر روحانی در استان آن بوده که در فضائی آرام و به دور از تنش‌های قدرت طلبانه، شرایط لازم را برای بررسی کار‌شناسانه گزینه‌های مطرح فراهم نموده و به تلاش برخی نیروهای معتمد نزدیک به دولت بسنده نماید. اما آنچه که مایه نگارش این سطور گردید، میدان یافتن برخی اشخاص و محافلی است که در عین زاویه داشتن با دولت تدبیر و امید و با القای تفرقه بین مجموعه نیروهای حامی رئیس جمهور منتخب، در صدد ایجاد فشار و اعمال سلایق شخصی و گروهی خود در فرآیند انتخاب استاندار هستند.

رجاء واثق داریم، وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران بیش از آنکه در پی راضی نگه داشتن این و آن باشد، به تحقق وعده‌های رئیس جمهور و اجرای برنامه‌های دولت تدبیر و امید می‌اندیشد و از اینرو سکان استانداری‌ها را به کف با کفایت مدیرانی می‌سپارد که نه در شعار بلکه در عمل، دلبستگی خویش را به نظام، اعتقاد خود را به روش و منش مورد تائید ملت و اهتمام به خط مشئ اعتدال نشان داده‌اند. در همین راستا این ستاد با بررسی سوابق و شرایط ۱۹ نفر از گزینه‌های مطرح و پیشنهادی و با تعیین شاخص‌ها و امتیازبندی آن و در عین احترام به همه گزینه‌ها، سه نفر از افرادی که بالا‌ترین امتیاز را کسب نموده و به حمدالله همگی از اشخاص برجسته، توانمند و مورد وثوق می‌باشند، شامل آقایان مهندس سید حمید کلانتری، مهندس علی اکبر اولیاء و مهندس غلامعلی سفید را معرفی می‌نماید. امید آنکه با تعیین یکی از این افراد شایسته، یزد دیار صالحان و راستان و خاستگاه بزرگان اصلاح طلب، بیش از گذشته نقش خود را در روند توسعه و رشد سرزمین اسلامیمان ایفا نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز