خبرگزاری کار ایران

معارفه پانزدهمین استاندار یزد با حضور وزیر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۷۲۵

مهران فاطمی به عنوان پانزدهمین استاندار استان یزد پس از اننقلاب اسلامی معرفی شد و سکان هدایت استان یزد را به دست گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، در نهایت بعد از گمانه‌زنی‌های فراوان «مهران فاطمی» مدیرکل اسبق حوزه استاندار در دولت محمود احمدی‌نژاد از سوی هیئت دولت به‌عنوان استاندار یزد معرفی شد.

از سوابق مدیریتی و اجرایی وی می‌توان به مشاور و مدیرکل حوزه استاندار یزد در دولت‌های نهم و دهم، مدیر راه اندازی دفتر نخبگان استان یزد به عنوان نخستین دفتر استانی کشور، عضو هیأت مدیره بنیاد توسعه تعاون و کارآفرینی، رئیس شورای هماهنگی تشکل های سراسری مردم نهاد استان یزد و عضو شورای برنامه ریزی و توسعه این استان اشاره کرد.

مهران فاطمی به این ترتیب به عنوان یکی از جوانترین استانداران کشور شروع به فعالیت کرده و با توجه به اشرافی که نسبت به مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سایر حوزه‌ها در استان یزد دارد می‌تواند موفقیت خوبی کسب کند.

امروز پنجشنبه نیز وزیر کشور به استان یزد سفر و در آیینی به‌ صورت رسمی فاطمی را به ‌عنوان استاندار یزد معرفی و از زحمات محمدعلی طالبی قدردانی میکند.

در هشت سال ریاست جمهوری حسن روحانی، استان یزد حضور سه استاندار به نام‌های میرمحمدی اردکانی، زمانی قمی و محمدعلی طالبی را تجربه کرد که طولانی‌ترین مدت را میرمحمدی اردکانی با حضوری پر حاشیه به خود اختصاص داد.

مطالبه همیشگی مردم استان یزد حضور استاندار قوی بومی بوده که در دولت رئیسی هم مانند دولت روحانی به این موضوع توجه شد.

با توجه به اینکه موضوع تامین آب شرب و بهداشت یزد به فرموده مقام معظم رهبری مهمترین مسئله برای مردم این خطه است، انتظار می‌رود که استاندار جدید با بهره گیری از تخصص افراد معتمد و شایسته همچنین تجربه استانداران گذشته، در این زمینه بتواند مشکلات پیش آمده را برای استان به حداقل برساند و مردم شاهد تخریب های پی در پی خط لوله انتقالی نباشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز