خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از مسوولان و اولیای دانش آموزان کاشان برگزار شد:

مراسم نمادین کلنگ‌زنی و تجلیل از خیران و بانیان دهمین سالن ورزشی آموزش و پرورش کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۰۸

در آیین ویژه‌ای دهمین سالن ورزشی آموزش و پرورش با حضور مسوولان شهرستان و اولیای دانش آموزان در دبیرستان دخترانه حضرت نرجس(س) به صورت نمادین کلنگ زنی شد و از بانیان بنای خیر تجلیل شد.

ایلنا: در آیین ویژه‌ای دهمین سالن ورزشی آموزش و پرورش با حضور مسوولان شهرستان و اولیای دانش آموزان در دبیرستان دخترانه حضرت نرجس(س) به صورت نمادین کلنگ زنی شد و از بانیان بنای خیر تجلیل شد.

به گزارش ایلنا، مدیر آموزش و پرورش کاشان دراین مراسم گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص همگانی شدن ورزش و با هدف تحقق شعار هر مدرسه یک سالن ورزشی از بهمن ماه سال ۹۱ تا کنون هر ماه یک سالن ورزشی کلنگ زنی یا افتتاح شده است.

حسین حنطه‌ای با تشکر از مدیر دبیرستان، اعضای انجمن اولیا و مربیان و هیأت امنای مدرسه گفت این سالن ورزشی با کمک خیرین، اولیای دانش آموزان با تلاش و پی‌گیری فراوان بنا نهاده شده است.

برای احداثاین سالن ورزشی که ابعاد آن ۳۶×۲۲ به متراژ ۸۰۰ مترمربع و دارای ۱۵۰ متر مربع ساختمان جنبی شد بالغ بر هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه خواهد شد.

گفتنی است این سالن ورزشی دهمین سالن ورزشی است که طی یک سال اخیر بنیادگذاری شده و با اتمام فنداسیون ظرف یک ماه آینده قاب سولهٔ آن نصب خواهد شد. هم چنین آیین افتتاح و بهره برداری از سالن ورزشی شهید حسین شکرریز همزمان با ولادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز