خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد:

دانشگاه‌های یزد باید به سمت برندسازی حرکت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۶۷۳

وی همچنین نبود نگاه نو به رشته های مورد نیاز جامعه را یکی دیگر از مسائل دانشگاه ها عنوان کرد و گفت: برای نمونه وزارت بهداشت ۴۰۰ شغل جدید را طراحی کرده ولی ما به تربیت نیرو در این رشته ها نمی پردازیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: دانشگاه‌های یزد باید به سمت برندسازی حرکت کنند.

به گزارش یزدان نیوز، محمدرضا میرجلیلی صبح روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌های استان یزد با حضور استاندار به بیان دیدگاه‌های خود درباره مسائل رویاروی موسسات آموزش عالی استان پرداخت و گفت: مهم‌ترین مشکل دانشگاه‌ها، عدم استقرار و ناپایداری دانشگاه هاست.

وی افزود: دانشگاه‌ها چند سال یکبار به دلایل سیاسی و انتخابات تغییر رویه می‌دهند و این موجب عدم استقرار در دانشگاه‌ها می‌شود.

میرجلیلی گفت: دانشگاه‌های ما هویت ندارد و هرچه مرکز تصمیم سازی آن را ابلاغ کند، به آن سو حرکت می‌کنند.

وی گفت: دانشگاه‌های ما باید به سمت برندسازی حرکت کنند و کمتر به دست حوادثسپرده شوند. همچنانکه دانشگاه تهران و… اینگونه رفتار کرده‌اند.

وی همچنین نبود نگاه نو به رشته‌های مورد نیاز جامعه را یکی دیگر از مسائل دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: برای نمونه وزارت بهداشت ۴۰۰ شغل جدید را طراحی کرده ولی ما به تربیت نیرو در این رشته‌ها نمی‌پردازیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: متاسفانه اعتماد عمومی به مدارک دانشگاه‌ها کاهش یافته و این معضل نیز جز با افزایش کیفیت آموزشی حل نمی‌شود.

وی گفت: متاسفانه دانشجوی ما امروز دوست ندارد درس بخواند! همچنانکه طی چند سال اخیر حرمت معلمی و استاد دانشگاه هم ریخته شده است.

میرجلیلی در عین حال وضعیت دانشگاه علوم پزشکی را بهتر از سایر دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: این امتیاز به دلیل تولیت همزمان درمان و آموزش در دانشگاه علوم پزشکی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز