خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد با اشاره به تحرکات نیروهای خودسر:

اجازه سلب آرامش جامعه را نخواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۴۳۵

میرمحمدی، در عین حال درخصوص تحرکاتی که موجب تنش اجتماعی و آشوب در مراسم مجوز دار شود، گفت: نسبت به این موارد بی تفاوت نیستیم؛ اگر برخورد امنیتی لازم باشد، بکار گرفته خواهد شد چراکه نمی خواهیم آسایش مردم به هم بخورد.

استاندار یزد با اشاره به تحرکات نیروهای خودسر تاکید کرد: اجازه سلب آرامش جامعه را نخواهیم داد، چراکه مردم از دولت تدبیر و امید آرامش و امنیت می‌خواهند.

به گزارش ایلنا، سید محمد میرمحمدی در دیدار با جمعی از حامیان دولت تدبیر و امید با اشاره به شرایط کشور پس از انتخابات سال ۹۲ گفت: مردم از مسئولان دولت تدبیر و امید آرامش و امنیت می‌خواهند و طبیعی است ما به وظیفه خود در قبال هرگونه تنش آفرینی و خودسری عمل خواهیم کرد.

وی با تشکر از حامیان دولت برای خویشتن داری و عدم تقابل در جریان لغو سخنرانی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصریح کرد: این نشان از عقلانیت شماست و جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده عالی دولت در استان یزد تصریح کرد: متاسفانه حرکت‌های خودسرانه از چند سال پیش و از حرم امام راحل در مقابل یادگار ایشان و حوادث۲۲ بهمن قم و سخنرانی رئیس مجلس آغاز شده و امروز شاهد تداوم آن هستیم و سال هاست مسئولین نظام مخالفت خود را با این حرکت‌ها اعلام کرده‌اند.

می‌رمحمدی گفت: این حرکات خودسرانه است چراکه هیچ نهاد و تشکیلاتی حق ندارد زمینه ساز اغتشاش و آشفتگی در جامعه باشد.

نماینده دستگاه اجرایی در استان با اشاره به برخی حاشیه‌سازی‌ها درباره سخنرانی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: متاسفانه نمونه آن را در خصوص سخنان بنده درباره افسردگی استان شاهد بودیم و تحریف این سخنان را در برخی رسانه‌ها دیدیم در حالی که بنده نگفته بودم گریه بر امام حسین موجب افسردگی می‌شود.

وی گفت: در حالی که حرفمان این بود در حادثه عاشورا با این همه ابعاد گسترده، چرا فقط باید بر روی غم و اندوه آن تاکید کرد؟ ولی متاسفانه دیدید هرچه خواستند گفتند و به کجا‌ها رسید!

سید محمد می‌رمحمدی افزود: متاسفانه در چهره متقی، تقوا ذبح می‌شود و می‌بینیم برخی تحت عنوان دفاع از اسلام بد‌ترین ضربه‌ها را به اسلام می‌زنند و چهره مهربان و بالنده اسلام را چهره‌ای خشن نشان می‌دهند.

وی روشنگری افکار عمومی را عامل اصلی بازدارنده حرکات نیروهای خودسر در جامعه عنوان کرد و تصریح کرد: بسیاری از مواقع شاهد آن بوده‌ایم که با تنویر افکار عمومی، دست‌هایشان بالا رفته است.

استاندار یزد با اشاره به سخنان رئیس جمهوری در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: بیان عباراتی نظیر من حقوق‌دان هستم نه سرهنگ و حمله گازانبری بود که موج وسیعی در جامعه ایجاد و افکار عمومی را بیدار کرد و حماسه‌ای بدین شکل خلق شد.

وی با تاکید بر بیدار کردن افکار نیروهای خودسر گفت: عقلانیت باید در جامعه ترویج شود.

می‌رمحمدی، در عین حال درخصوص تحرکاتی که موجب تنش اجتماعی و آشوب در مراسم مجوز دار شود، گفت: نسبت به این موارد بی‌تفاوت نیستیم؛ اگر برخورد امنیتی لازم باشد، بکار گرفته خواهد شد چراکه نمی‌خواهیم آسایش مردم به هم بخورد.

استاندار یزد تصریح کرد: مردم از دولت تدبیر و امید آسایش و امنیت می‌خواهند و اجازه نخواهیم داد عده‌ای آسایش جامعه را به هم بریزد. وی همچنین هرگونه اتهام زنی در خصوص مسائل اخیر را قابل پیگیری دانست.

در ابتدای این دیدار نیز تعدادی از حامیان دولت به بیان مشاهدات خود از تحرکات نیروهای خودسر و پشتیبانان آنان پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز