خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی استان یزد:

کنگره مدیریت شهری موجب افزایش دانش مدیران شهری خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۲۱۷

احمد زارع پور، با ابراز خرسندی از حضور مدیران ملی در این کنگره گفت: هر چه سطح مدیران شرکت کننده بالاتر باشد می تواند در انتقال مشکلات شوراها و حل آن ها موثرتر باشد.

رئیس شورای اسلامی استان یزد گفت: کنگره مدیریت شهری موجب افزایش دانش مدیران شهری و شورا‌ها می‌شود.

به گزارش ایلنا از یزد، احمد زارع‌پور با اشاره به برگزاری نخستین کنگره تخصص مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر‌ها که قرار است اردیبهشت سال ۹۳ با حضور مدیران ملی و منطقه‌ای و بیش از هزار نفر از اعضای شورای شهر کشور در ساری برگزار شود، گفت: این کنگره فرصت تبادل نظر در رابطه با موضوعات شهری را برای اعضای شورای شهر سراسر کشور بوجود می‌آورد.

عضو شورای راهبردی کنگره مدیریت شهری افزود: این کنگره در جهت ارتباط بیشتر شوراهای شهرستان‌ها و سطح کشور و ارتقاء سطح برنامه‌های توسعه‌ای کشور می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

وی ادامه داد: برگزاری این کنگره در صورت تخصصی بودن در قالب سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی با تبادل نظر تجربیات علمی و عملی می‌تواند در جهت افزایش بهره وری شورا‌ها و رفع مشکلات آن‌ها موثر باشد.

عضو شورای راهبردی این کنگره افزود: با توجه به اینکه این کنگره با نگاه کاملاً تخصصی و با حضور اساتید برجسته دانشگاه‌های تهران، امیرکبیر، شهید بهشتی، علم و صنعت، تربیت مدرس و اساتید خارجی برگزار می‌شود، بیان داشت: قطعاً حضور این‌گونه افراد متخصص موجب افزایش سطح آگاهی شهرداران و شورا‌ها خواهد شد و پیشرفت شهر و شهرسازی را به دنبال خواهد داشت.

احمد زارع‌پور، با ابراز خرسندی از حضور مدیران ملی در این کنگره گفت: هر چه سطح مدیران شرکت کننده بالا‌تر باشد می‌تواند در انتقال مشکلات شورا‌ها و حل آن‌ها موثر‌تر باشد.

رئیس شورای استان یزد در خصوص بخش گردشگری که در این کنگره برای میهمانان در نظر گرفته شده گفت: امروزه صنعت گردشگری به‌عنوان یک صنعت پر در آمد و اشتغال زا مطرح است. صنعت گردشگری نقش مهمی در توسعه اقتصاد شهر‌ها بر عهده دارد و همچنین توسعه پایدار گردشگری در ایجاد درآمد پایدار شهر‌ها نقش اساسی دارد.

زارع‌پور، در پایان گفت: قطعا نشست‌های تخصصی و علمی تأثیرات مثبتی دارد و این نشست‌ها می‌تواند در افزایش دانش و تجربه شرکت کنندگان موثر و در ارتقا عملکرد مدیران شهری و شورا‌ها اثرگذار باشد.

قابل ذکراست این کنگره دو روزه همراه با کارگاه‌های آموزشی و بر اساس چهار محور اصلی مدیریت شهری، مدیریت شهرسازی، مدیریت شهر الکترونیک، مدیریت توسعه شهری پیشرفته طراحی شده و در آن اعضای شورای اسلامی شهر‌ها، شهرداران و فعالان این عرصه حضور پیدا خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز