خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

دیدار دخیل عباس زارع زاده با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۱۱۸

طبق قوانین واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی از قوانین شهردای ها مستثنی هستند و خدمات جاری شهرک های صنعتی را شرکت های خدماتی از طریق واحدهای صنعتی مستقر در آن تامین می کنند نه شهرداری ها، لذا اختصاص بخشی از درصد سهم شهرداری ها به شهرکهای صنعتی منطقی است.

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی با مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد دیدار کرد.

به گزارش ایلنا از یزد، حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده صبح امروز باحضور در شرکت شهرک های صنعتی با سید مسعود عظیمی مدیر عامل این شرکت دیدار و گفتگو گرد.

در این دیدار که با حضور مسئولین شرکت خدماتی شهرکهای صنعتی یزد و مهریز همراه بود، برخی از مسائل جاری شهرک های صنعتی مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

عظیمی در ابتدای نشست با قدردانی از زحمات نماینده محترم در پیگیری امور شهرکهای صنعتی و صنعتگران، گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت در جهت توسعه شهرک های صنعتی مهریز و ابرکوه و توسعه نواحی صنعتی سریشم و مروست و همچنین ایجاد نواحی صنعتی گردکوه و فراغه ارائه نمود.

وی توسعه شهرک صنعتی مهریز و ناحیه صنعتی سریشم را در توسعه صنعتی شهرستان مهریز ضروری دانست و خواستار تسریع ادارات و دستگاه های ذیربط در پاسخگویی به استعلام ها و پیگیری های این شرکت تا به ثمر رسیدن خواسته صنعتی شهرستان مهریز شد.

حجت الاسلام و المسلیمن دخیل عباس زارع زاده نیز با اشاره به نیاز شدید صنعتگران و صنعت مهریز به توسعه شهرک صنعتی این شهرستان گفت: مهریز از ظرفیتهای خوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است و مسئولین بایستی با حمایت کامل از صنعت، در شکوفا شدن این ظرفیت ها و پتانسیل ها همراهی و همکاری کنند.

این عضو کمیسیون شوراها همکاری کلیه دستگاه های اجرایی را تا به ثمر رسیدن امورات ضروری دانست و تاکید کرد: کلیه موانع و مشکلاتی که بر سر راه پیشرفت و رونق صنعت مهریز وجود دارد، با تلاش مسئولین به سرعت برداشته شود.

در ادامه جلسه، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد با اشاره به قانون مالیات بر ارزش افزوده گفت: در حال حاضر مالیات بر ارزش افزوده اختصاصی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی به حساب شهرداری ها منظور می شود که طی چند سال اخیر پیگیری های فراوانی از سوی شرکت خدماتی شهرک صنعتی یزد برای اختصاص بخشی از این مالیات به شهرکهای صنعتی صورت گرفت، ولی نتیجه بخش نبود.

عظیمی افزود: طبق قوانین واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی از قوانین شهردای ها مستثنی هستند و خدمات جاری شهرک های صنعتی را شرکت های خدماتی از طریق واحدهای صنعتی مستقر در آن تامین می کنند نه شهرداری ها، لذا اختصاص بخشی از درصد سهم شهرداری ها به شهرکهای صنعتی منطقی است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد با اشاره به برخی از مزایای اختصاص این سهم به شهرکهای صنعتی بیان داشت: نوسازی و کمک به نگهداری و صیانت از تاسیسات زیربنایی موجود از نیازهای اصلی واحدهای صنعتی است که امیدواریم با پیگیری نمایندگان محترم مجلس این خواسته صنعتگران نیز محقق شود.

حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارع زاده نیز با مثبت ارزیابی کردن این پیشنهاد بر همکاری کامل تا تحقق این موضوع تاکید کرد و بر پیگیری آن در کمیسیون های مربوطه و رایزنی با نمایندگان مجلس قول مساعد داد.

نماینده شهرستانهای مهریز، خاتم، بافق، ابرکوه و بهاباد در مجلس شورای اسلامی بر حمایت همه جانبه و گسترده از فعالان بخش خصوصی و صنعتگران تاکید کرد و بیان داشت: در این زمینه هر حمایتی که نیاز باشد انجام خواهم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز