خبرگزاری کار ایران

مشاور امور بانوان فنی وحرفه‌ای منصوب شد

کد خبر : ۲۰۹۹۲۱

مدیر کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان یزد در حکمی، مریم زمانی را به عنوان مشاور امور بانوان و خانواده تعیین کرد.

به گزارش ایلنا از یزد، حبیب کارگر در این حکم آورده است:

نظر به اینکه نقش ارزنده خانواده و زنان در قداست اجتماعی و پویایی جامعه اسلامی بسیار شهود می‌باشد لذا برنامه ریزی، ساماندهی و هدفمند نمودن توانایی‌های بالقوه زنان در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای می‌تواند تحول، شکوفایی و بالندگی روز افزون آن را موجب شود.

با عنایت به این مهم و جهت نیل به بسترسازی شایسته در این راستا و با توجه به مراتب تعهد و شایستگی و به موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی به عنوان مشاور امور بانوان و خانواده تعیین می‌شود.

امید است با عنایت به سیاست دولت محترم تدبیر و امید در جهت توانمندسازی خانواده و بانوان در حوزه آموزش‌های مهارتی، گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در سایه ارزشهای انقلاب اسلامی، فعال نمودن برنامه‌های فرهنگی در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با اتکال به خداوند متعال و تعامل با بانوان محترم دستگاه و مدیر کل محترم و فرهیخته امور بانوان استانداری بتوانید از همه ظرفیتهای برنامه ریزی و اجرایی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در جهت تحقق رسالت‌های پیش بینی شده اهتمام نمائید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز