خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد در گفت و گو با ایلنا:

منطقه ویژه علم و فناوری یزد ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۳۴۵

منطقه ویژه علم و فناوری استان یزد از سال ۸۶ مطرح شده ولی پس از چندین سال وقفه، سرانجام در زمستان ۹۲ با همکاری دکتر جهانگرد در دست اقدام قرار گرفت و با همکاری دستگاه‌های ذیربط استانی و دانشگاه، تصویب آن دنبال شد.

استاندار یزد از تصویب طرح «منطقه ویژه علم و فناوری یزد» در شورای علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

به گزارش ایلنا از یزد، سیدمحمد میرمحمدی در گفتگو با ایلنا از تصویب طرح منطقه ویژه علم و فناوری استان یزد در جلسه شورای علوم، تحقیقات و فناوری به ریاست معاون اول رئیس جمهور خبر داد.

وی در این زمینه گفت: این طرح با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با پشتیبانی و مشوق‌های دولت اجرا خواهد شد.

استاندار یزد تصریح کرد: هدف از این طرح، همگرایی و هم افزایی واحدهای فناوری اطلاعات از اردکان تا یزد و مهریز است و با اجرای این طرح سرمایه گذاری‌ها اقتصادی، رقابتی و هم راستا خواهد بود و از موازی کاری دور خواهیم شد.

سیدمحمد میرمحمدی درباره سابقه این طرح گفت: منطقه ویژه علم و فناوری یزد از سال ۸۶ مطرح شده ولی پس از چندین سال وقفه، سرانجام در زمستان ۹۲ با همکاری دکتر جهانگرد در دست اقدام قرار گرفت و با همکاری دستگاه‌های ذیربط استانی و دانشگاه، تصویب آن دنبال شد.

استاندار یزد بیان داشت: این طرح خوشبختانه ظرف یکسال در کمیسیون دائمی عتف به تصویب رسید و هم اکنون برنامه‌های آن تدوین شده است.

میرمحمدی اضافه کرد: ساختار سازمانی منطقه ویژه فناوری تدوین شده و اساسنامه آن نیز از سوی دبیر شورای عتف ابلاغ خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: منطقه ویژه علم و فناوری استان یزد پس از این مصوبه وارد حوزه اجرا خواهد شد و هم اکنون اعتبار مقدماتی آن به ارزش ۸ میلیارد ریال در حال تامین است.

وی در پایان این رخداد را به اهالی علم و فناوری استان یزد تبریک گفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز