خبرگزاری کار ایران

جلایی پور در جمع حامیان دولت در یزد:

دوران احمدی‌نژاد بلای بزرگی برای اصولگرایان بود / نگران نفوذ کلام چهره‌های اصلاحات هستند

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۲۰۱

«حذف رسانه‌ای چهره‌های انقلاب اسلامی را بدون حکم قضایی مردود است. / اگر رییس دولت اصلاحات نفوذ کلام نداشت، کاری به وی نداشتند آنها نفوذ کلامش را در انتخابات ۹۲ دیده‌اند و از انتخابات مجلس دهم نگرانند.»

استاد دانشگاه تهران، تخریب شخصیت‌های شناخته شده در کشور را همانند حذف درختان تنومند یک کشور دانست که آثار و عواقب ناخوشایندی برای کشور و ملت به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در یزد، حمیدرضا جلایی‌پور سه شنبه شب در جمع حامیان دولت تدبیر و امید در یزد، حذف رسانه‌ای چهره‌های انقلاب اسلامی را بدون حکم قضایی مردود دانست و گفت: اگر رییس دولت اصلاحات نفوذ کلام نداشت، کاری به وی نداشتند آنها نفوذ کلامش را در انتخابات ۹۲ دیده‌اند و از انتخابات مجلس دهم نگرانند.

جلایی‌پور گفت: جریان افراط گرایی در کشور ما به هیچ وجه جنبه اعتقادی ندارد و هدف آن حفظ کرسی‌های قدرت است.

جلایی پور اظهار کرد: با وجود متفکران بزرگی چون سید جمال الدین اسدآبادی، شهید مطهری، علامه طباطبایی، جامعه ما از نظر تفکر اصلاح طلبی دینی نسبت به کشورهای منطقه بسیار متمایز است.

وی، انتخاب دکتر روحانی را یک فرصت برای ترمیم مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: اگر پیروزی روحانی را متصور می‌دانستند صلاحیت وی را رد می‌کردند، همانگونه صلاحیت آیت ا… هاشمی را رد کردند.

این فعال سیاسی، دوران احمدی‌نژاد را یک بلای بزرگ برای جریان اصولگرایی عنوان کرد و گفت: وقتی افرادی مانند ناطق نوری، علی مطهری و عسکر اولادی مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار می‌گیرند و زمانی که وزیر روحانی بخاطر پیگیری ۳ هزار بورسیه اعتماد مجلس را از دست می‌دهد، باید گفت اثری از اصولگرایی در کشور مشاهده نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز