خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد پیشنهاد کرد:

خواهر خواندگی یزد با شهرهای اسلامی جهان

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۰۰۶

استاندار یزد با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت‌ها و مناسبت‌های یزد و کشورهای اسلامی، پیشنهاد خواهرخواندگی یزد و شهرهای اسلامی جهان را مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از یزد، سیدمحمد میرمحمدی صبح امروز در آیین افتتاحیه هفتمین کنفرانس مجمع جهانی اسلام که به میزبانی یزد و در هتل صفائیه یزد برگزار شد، اظهار داشت: استان یزد برای گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف با کشورهای همسایه و کشورهای اسلامی اعلام همکاری می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر توسعه مناسبات یزد و کشورهای اسلامی، خواهر خواندگی شهر یزد با شهرهای جهان اسلام پیشنهاد می‌شود، گفت: استان یزد ظرفیت‌های بسیاری برای همکاری و هماهنگی با کشورهای اسلامی دارد.

استاندار یزد ادامه داد: توسعه سرمایه‌گذاری، رفع موانع تولید، تقویت مناسبات با کشورهای مختلف، ایجاد اشتغال، مبارزه با فقر و نابرابری، واسپاری فعالیت‌های تصدی‌گری و غیرحاکمیتی به بخش خصوصی رویکردهای استان یزد و کشور است.

وی تصریح کرد: در زمینه سیاسی هم تلاش شده که مشارکت مردم در تعیین سرنوشت و پیشرفت کشور تقویت شود و ساختاری فراهم آورده شود تا اقشار مختلف به طور مستقیم و غیر مستقیم در تصمیم‌گیری‌ها ‌دخالت داده شوند.

میرمحمدی گفت: امید دارم این اجلاس بتواند در بیداری ملل اسلامی و اتحاد آنها نقش موثری ایفا کرده و توجه ملل اسلامی را به قرار گرفتن در مسیر رشد و تعالی معطوف کند و در غلبه بر جهالت و عوامل استکبار و فریب خوردگان و خودخواهانی که زن و مرد و کوچک و بزرگ را هدف آتش جهالت خود می‌کنند، موفق شوند.

استاندار یزد افزود: اطمینان دارم نتیجه این اجلاس همراه با پیامهای اعتقادی، عقلانی، عرفانی، تاریخی، سیاسی و زندگی عزت‌مند برای جهان است و در خشکاندن تفرقه و جنگ و خونریزی نقش موثری دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز