خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد:

ریشه‌کن کردن بیسوادی دغدغه اصلی مدیران استان است

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۵۳۰

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: ریشه‌کن کردن بیسوادی از دغدغه های اصلی مدیران استان است .

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، نشست مشترکی با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد و معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار شد .

"مجید جوادیان زاده "در این نشست با تقدیر از تلاش و پیگیری مدیریت و همکاران معاونت سوادآموزی استان، اظهار داشت : حاصل این تلاش ها و پیگیریی ها این است که در حال حاضر ریشه کنی بیسوادی به یکی از اولویت ها و اهداف مدیران استان تبدیل شده و در این رابطه توفیقات و عملکرد خوبی نیز داشته ایم.

"مرآت امین الرعایا " معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز ضمن تشکر از حمایت مسئولان ارشد استان، مدیران و فرمانداران در پیشبرد برنامه های این معاونت، حمایت هرچه بیشتر دستگاه ها را خواستار شد .

گفتنی است در این نشست، عملکرد برنامه های سوادآموزی استان در سال 94 بررسی، در خصوص اهداف سال جاری این حوزه بحث و تبادل نظر انجام و تصمیماتی به منظور پیگیری برخی از برنامه ها و مصوبات شورای پشتیبانی سواد آموز استان اتخاذ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز