خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد عنوان کرد:

روز قدس تدبیری برای بسیج کردن جهان اسلام علیه جنایت‌های اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۷۲۹

استاندار یزد با اشاره به تدبیر حضرت امام خمینی(ره ) برای نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس گفت : این روز تدبیری برای بسیج کردن جهان اسلام علیه جنایات اسرائیل است.

به گزارش ایلنا به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، استاندار یزد اظهار داشت :  نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، موجب ایجاد موج وسیعی در جهان اسلام شد و توجه همه مسلمانان را به مظلومیت مردم فلسطین و ستمگری اسرائیل معطوف کرد .

وی ادامه داد : همه ملت ها به ویژه ملت های مسلمان نسبت به یکدیگر احساس برادری دارند و روز قدس تدبیری برای بسیج کردن جهان اسلام علیه جنایات اسرائیل است .

میرمحمدی خاطر نشان کرد : مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس ، این پرسش را در ذهن جهانیان به وجود می آورند که  دلیل این حضور وسیع چیست و همه دریافته اند که این حضور گسترده در برابر تجاوز اسرائیل و غصب سرزمین مادری فلسطینیان انجام می شود.

عالی ترین مقام اجرایی استان افزود : قدرت های استکباری تمام تلاش خود را می کنند تا نگذارند اسلام گسترش یابد و  مردم از ارزش های اسلامی آگاهی پیدا نکنند زیرا آگاهی مردم از این ارزش ها در آن ها شیفتگی به وجود می آورد و گرایش به مسلمان شدن را در مردم جهان ایجاد می کند .

میرمحمدی با اشاره به گرایش به اسلام در کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی تصریح کرد : استکبار جهانی با سازماندهی گروه های تکفیری مانند داعش تلاش می کند تا از افراد تازه مسلمان شده علیه اسلام استفاده کند و اسلام  و ارزش های آن را به گونه ای دیگر جلوه دهد .

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت : مردم ایران هر ساله حضور چشمگیر و پرشوری در روز جهانی قدس  دارند و امسال نیز با حضور خود ، صحنه های زیبایی را خلق کرده و جهانیان را متعجب خواهند کرد تا از این مشارکت و حضور گسترده ، عشق به اسلام و مسلمانان را به مردم دنیا اثبات کنند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز